کد خبر : 239337
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
-

دیدار با بتهوون، هگل و هولدرلین در فضای مجازی

دیدار با بتهوون، هگل و هولدرلین در فضای مجازی

به گزارش قائم آنلاین، نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه (۲۷ آبان‌ماه) ساعت ۱۱ به دیداری با بتهوون، هگل و هولدرلین به مناسبت دویست‌وپنجاهمین زادسال سه نابغه آلمانی اختصاص دارد که با حضور محمود حدادی، پیمان یزدانیان، سیدمسعود حسینی و مانی پارسا به صورت مجازی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از اینستاگرام

به گزارش قائم آنلاین، نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه (۲۷ آبان‌ماه) ساعت ۱۱ به دیداری با بتهوون، هگل و هولدرلین به مناسبت دویست‌وپنجاهمین زادسال سه نابغه آلمانی اختصاص دارد که با حضور محمود حدادی، پیمان یزدانیان، سیدمسعود حسینی و مانی پارسا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهر کتاب به نشانی Instagram/bookcitycc به‌طور مستقیم پیگیری کنند.

در خبر برگزاری این نشست عنوان شده است: بتهوون، هگل و هولدرلین، سه نابغه‌ آلمانی در موسیقی، فلسفه و شعر هستند که هر سه در سال ۱۷۷۰ میلادی در آلمان به دنیا آمدند. استادی و توانایی بتهوون در بیان موسیقی در همه‌ فرم‌ها، او را به چهره‌ پرنفوذ حاکم بر موسیقی قرن ۱۹ بدل کرد و نفوذ او همچنان ادامه دارد. هگل نیز برای تمام علاقه‌مندان به فلسفه در جهان نامی آشناست و پاره‌ای از افکار هگل پس از او نقش مهمی در تفکر غربی ایفا کرده است. هولدرلین هم از شاعران برجسته‌ آلمان است که شعر او با فلسفه آمیخته و شاعری تاثیرگذار بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 5 =