کد خبر : 239410
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
-

دانشگاه “تورنتو” هم جشن مجازی برگزار می‌کند

دانشگاه “تورنتو” هم جشن مجازی برگزار می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، با توجه به اینکه امسال به دلیل پاندمی “کووید-۱۹” تمامی دانشگاه‌های جهان سال تحصیلی غیرمعمولی را تجربه می‌کنند، دانشگاه تورنتو کانادا برای دومین بار جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان خود را به صورت مجازی برگزار می‌کند. در این جشن مجازی بسیاری از رویدادهای سنتی این مراسم انجام خواهد شد. این جشن با حضور

به گزارش قائم آنلاین، با توجه به اینکه امسال به دلیل پاندمی “کووید-۱۹” تمامی دانشگاه‌های جهان سال تحصیلی غیرمعمولی را تجربه می‌کنند، دانشگاه تورنتو کانادا برای دومین بار جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان خود را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

در این جشن مجازی بسیاری از رویدادهای سنتی این مراسم انجام خواهد شد.

این جشن با حضور رئیس این دانشگاه برگزار خواهد شد و اساتید و مقامات مختلف سخنرانی خواهند داشت.

گرتلر رئیس دانشگاه تورنتو خطاب به دانشجویان گفت: شما در طول این چالش‌های دشوار منبع الهام ما بودید. من خوشحالم که از موفقیت‌های چشمگیر شما تجلیل می‌کنم. حتی اگر شرایط فعلی این امکان را به ما ندهد که شخصا در کنار یکدیگر باشیم.

در دانشگاه تورنتو، بیش از پنج هزار و ۲۰۰ دانشجو از بیش از ۵۹ کشور جهان مدرک خود را در اواخر پاییز جاری دریافت خواهند کرد.

عموم مردم می‌توانند این جشن مجازی را نوامبر به نظاره بنشینند.

از نکات جالب این مراسم این است که دانشگاه تورنتو برای اضافه کردن یکی از معیارهای رعایت سنت جشن فارغ‌التحصیلی در دانشگاه برای دانشجویان این امکان را فراهم کرده که بتوانند لباس‌ها و کلاه مخصوص فارغ‌التحصیلی را اجاره کنند. البته استفاده از کلاه در سنت جشن‌های این دانشگاه نیست.

در سنت هر ساله جشن فارغ التحصیلی این دانشگاه دانشجویان یک قطعه موسیقی را به صورت ارکستر می‌نواختند ولی از آنجا که امکان انجام این کار در شرایط کرونا وجود ندارد، هر کدام از دانشجویان در خانه‌های خود قطعه تعیین شده را نواختند و قرار است فیلم‌های آن در مراسم پخش شود.

در شرایط فعلی به وجود آمده از شیوع کرونا، دانشگاه تورنتو اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد که از جمله این اقدامات می‌توان به تعطیلی و عدم امکان استفاده از امکانات ورزشی، سالن‌های ورزشی و مراکز تناسب اندام(به عنوان مثال کلاس‌های ورزشی و اتاق‌های وزنه برداری و ورزش) و همچنین سالن‌های غذاخوری دانشگاه اشاره کرد.

در حال حاضر، تقریبا ۹۰ درصد دوره‌های این دانشگاه از راه دور ارائه می‌شود.

تصمیم این دانشگاه برای ادامه محدود کردن تعداد افرادی که در دانشگاه کار می‌کنند، مطابق با تعهد دانشگاه تورنتو به این شهر برای کاهش بار ترافیکی و حمل و نقل عمومی و سایر زیرساخت‌های شهری بود.

البته این دانشگاه اقداماتی هم انجام داده تا دفعات نظافت و ضدعفونی کتابخانه‌ها و کلاس‌ها را به پنج مرتبه در هفته افزایش دهد.

همچنین سطوحی مانند دکمه‌های آسانسور و دستگیره درها که اغلب در تماس بیشتر هستند، در روز دو بار ضدعفونی می‌شوند و تعداد دستگاههای ضدعفونی کننده دست در محوطه سه پردیس دانشگاه بیشتر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =