کد خبر : 239030
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
-

وضعیت قرمز کرونایی و پایان تعطیلی ۶ شهرستان پرخطر در این استان

وضعیت قرمز کرونایی و پایان تعطیلی ۶ شهرستان پرخطر در این استان

به گزارش قائم آنلاین، هوشنگ بازوند در جلسه دیروز (۲۱ آبان) ستاد کرونا استان که با حضور معاونین استانداری، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مدیران استان در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاش ما در راستای تحقق اهداف برنامه ریزی شده برای حفظ سلامت مردم است و مدیران

به گزارش قائم آنلاین، هوشنگ بازوند در جلسه دیروز (۲۱ آبان) ستاد کرونا استان که با حضور معاونین استانداری، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مدیران استان در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاش ما در راستای تحقق اهداف برنامه ریزی شده برای حفظ سلامت مردم است و مدیران وظیفه دارند نهایت اهتمام خود را در این راستا بکار گیرند.

استاندار کرمانشاه در ادامه در تشریح مصوبه های جدید ستاد کرونای استان گفت: بنا به درخواست فرمانداران از روز شنبه هفته آینده محدودیت های کرونایی و تعطیلی در شش شهرستان استان به خاطر مسائل معشیتی لغو می شود و چنانچه مشکلی در این راستا ایجاد شود، فرمانداران باید پاسخگو باشند.

بازوند همچنین با اشاره به ساعات کاری ادارات افزود: ساعات کاری ادارات از روز شنبه، ۲۴ آبان ماه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۴:۳۰ خواهد بود. همچنین تعلیق و تعدیل روند کاری کارمندان به صورت ۵۰ درصد از روز شنبه در اختیار مدیران ذیربط خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه کرمانشاه یک کلانشهر محسوب می شود از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر فعالیت تمام مشاغل گروه دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ به بعد ممنوع است و دستگاه های ذیربط موظف به برخورد لازم می‌باشند.

استاندار کرمانشاه از اداره صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری اتاق اصناف خواست بررسی های لازم را جهت تعطیلی منطقه ای از شهر کرمانشاه که دارای جمعیت زیاد و تردد گسترده مردم می باشد، انجام دهند و چنانچه به بررسی لازم در این زمینه رسیدند در جلسه شنبه هفته آینده به ستاد کرونا استان اعلام کنند.

بازوند تاکید کرد: ضروری است به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم، یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در صداوسیما و از طریق رسانه‌ها به تشریح مشاغل ۲، ۳ و ۴( که در ارتباط با کرونا تعطیل هستند) بپردازد تا مردم بیش از گذشته با این مشاغل آشنا شوند.

وی افزود: همچنین ضرورت دارد فعالیت مکان هایی که اقدامات مربوط به عمل زیبایی و جراحی پوست را انجام می دهند، به مدت دو هفته تعطیل شود و در این راستا نظارت دقیق برای تعطیلی این نوع اقدامات ضروری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =