کد خبر : 239118
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
-

روایت سردار معروفی از «حسین چریک»

روایت سردار معروفی از «حسین چریک»

به گزارش قائم آنلاین، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که در نشست با فرماندهان بسیج دانش‌آموزی سراسر استان کرمان به طور ویدئو کنفرانس سخن می‌گفت اظهار کرد: پس از کادر درمان، بیشترین فشار روحی و روانی شیوع ویروس کرونا متوجه فرهنگیان است. او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به «طرح

به گزارش قائم آنلاین، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که در نشست با فرماندهان بسیج دانش‌آموزی سراسر استان کرمان به طور ویدئو کنفرانس سخن می‌گفت اظهار کرد: پس از کادر درمان، بیشترین فشار روحی و روانی شیوع ویروس کرونا متوجه فرهنگیان است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به «طرح شهید بهنام محمدی» خاطرنشان کرد: نباید دنبال این باشیم که چون امکانات نداریم‌ طرح شهید بهنام محمدی را انجام نمی‌دهیم بلکه باید باید با مدیریت جهادی این طرح را به خوبی برگزار کرد، چراکه ما در مکتب شهید حاج قاسم یاد گرفتیم نگاه به موجودی ابزار و امکانات نکنیم بلگه نگاه به اجرای مأموریت و انجام رسالت خود کنیم.

سردار معروفی افزود: اگر ما تمام وقتمان را برای آموزش و پروش و تربیت آینده‌سازان انقلاب اسلامی بگذاریم قطعا نتیجه مطلوبی خواهیم گرفت چراکه آینده‌سازان ما جوانان امروز ما هستند. نظام تربیتی ما باید به سمتی برود که دانش‌آموزانی همچون شهید منگلی تربیت کند. دانش‌آموز شهید حسین منگلی شب‌ها در قبر مناجات می‌کرد و در میدان نبرد این‌قدر شجاع و دلیر بود که حاج قاسم به او می‌گفت «حسین چریک» و جزء نیروهای تراز اول لشکر ۴۱ ثارالله شد چراکه هم تخریبچی بود و هم غواص.

شهید حسین منگلی (حسین چریک)

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این‌که بنده آموزش و پرورش را خانه سپاه می‌دانم و سپاه را خانه آموزش و پروش، یادآور شد: نگاه ما به آموزش و پروش جامع‌الاطراف است و هزگر نگاه سیاسی نداریم. مهم در مسیر انقلاب بودن است و هرکس در نظام تربیتی ما تلاش می‌کند برای ما ارزشمند است اصولگرا  و اصلاح‌طلب هم ندارد.

در ادامه این نشست احمد اسکندری مدیرکل اموزش و پرورش استان کرمان  در بخشی از سخنان خود خاطرنشان کرد:  امروز مکتب حاج قاسم در تمام مدارس وِرد زبان تک تک دانش‌آموزان و معلمان است و در همین راستا هر مجموعه جدیدی که در آموزش و پرورش ساخته می‌شود، به نام این سردار عزیز نامگذاری می‌شود.

او گفت: در راستای اهداف سند تحول، امروز مجتمع‌های بسیاری در استان کرمان ساخته می‌شود که تعداد فراوانی از آن‌ها تا  سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی آن ها تا مهرماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 1 =