کد خبر : 239061
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
-

رد رشوه ۶۴۴ میلیونی توسط پلیس وظیفه‌شناس مازندرانی

رد رشوه ۶۴۴ میلیونی توسط پلیس وظیفه‌شناس مازندرانی

به گزارش قائم آنلاین، سید موسی حسینی طی گفت‌وگویی از دستگیری عامل افیونی و کشف موادمخدر شیشه با رد رشوه ۶۴۴ میلیون ریالی توسط مامور وظیفه شناس پلیس در شهرستان چالوس خبر داد. وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ مرزن آباد شهرستان چالوس در عملیات پلیسی متهم به تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی را شناسایی

به گزارش قائم آنلاین، سید موسی حسینی طی گفت‌وگویی از دستگیری عامل افیونی و کشف موادمخدر شیشه با رد رشوه ۶۴۴ میلیون ریالی توسط مامور وظیفه شناس پلیس در شهرستان چالوس خبر داد.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ مرزن آباد شهرستان چالوس در عملیات پلیسی متهم به تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: با کشف مواد مخدر شیشه، متهم برای فرار از دست قانون و عدالت به ماموران پلیس حین انجام وظیفه، پیشنهاد رشوه شامل ( یک قطعه سکه پارسیان، سکه طلا یک گرمی، انگشتر طلا ) و همچنین برادر متهم ۲ هزار دلار وجه نقد، مجموعا به ارزش ۶۴۴ میلیون ریال را داد که ماموران با صحت عمل و رد رشوه پیشنهادی، مراتب را صورت جلسه و پس از تشکیل پرونده، متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

حسینی اعلام کرد: متهمان به اتهام پرداخت رشوه با قرار وثيقه يک ميليارد ريالی و برای ديگر جرایم ارتکابی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =