کد خبر : 239170
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
-

خرید ارزان و بی واسطه فرش ماشینی

خرید ارزان و بی واسطه فرش ماشینی

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام فرش کاشان، متاسفانه از قدیم تاکنون، خانواده های ایرانی، بر این باورند، زمانی که یک کالا، مثل فرش قیمت پایین دارد، حتما آن کالا کیفیت پایین دارد، اما واقعیت این است که قیمت پایین، واقعا به معنای کیفیت پایین نیست، بلکه شما می توانید با مراجعه به تولیدکننده و با

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام فرش کاشان، متاسفانه از قدیم تاکنون، خانواده های ایرانی، بر این باورند، زمانی که یک کالا، مثل فرش قیمت پایین دارد، حتما آن کالا کیفیت پایین دارد، اما واقعیت این است که قیمت پایین، واقعا به معنای کیفیت پایین نیست، بلکه شما می توانید با مراجعه به تولیدکننده و با حذف واسطه گران و دلالان و هزینه نمایشگاهی و غیره، می توانید کالا را با قیمت کم و با کیفیت عالی و اورجینال دریافت کنید.

کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان، با سابقه ایی قریب به نیم قرن، در زمینه بافت فرش ماشینی، همواره در تلاش بوده فرش ماشینی با کیفیت بالا و قیمت پایین بافت، معرفی و به بازار عرضه کند.

فواید خرید بدون واسطه فرش ماشینی کاشان

خرید فرش ماشینی ارزان با کیفیت:

یکی از فواید خرید بی واسطه از کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان این است که شما با مراجعه حضوری در درب کارخانه به نشانی، کاشان، شهرک صنعتی فتح المبین، روبروی دارالسلام، جنب ایران خودرو، کارخانه ستاره کوروش کاشان و یا نمایشگاه خود کارخانه به نشانی تهرانپارس شرقی، بعد از میدان شاهد، خیابان ۱۹۶شرقی، بین چهار راه ۱۳۵و ۱۳۷، پلاک۷۸ فرش کوروش با حذف دلالان و سود جویان از یک سو و از طرف دیگر با حمایت کردن و دلگرم کردن تولیدکننده لایق دریافت فرش ماشینی با کیفیت عالی و قیمت فرش مناسب خواهید بود.

البته شما عزیزانی که به دلیل دوری مسافت، هزینه بالای سوخت، گرانبها بودن وقت و غیره مایل به خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به نشانی www.bfarsh.com یا فرش کوروش هستید، بنا به دلایل فوق و چند مزایای دیگر که مختص به خرید آنلاین است، که البته بدان اشاره شد میتوانید فرش های ماشینی با کیفیت عالی و قیمتی مناسب را از کارخانه ستاره کوروش کاشان  به صورت غیر حضوری از فروشگاه اینترنتی فرش کوروش خریداری کنید.

خرید فرش ماشینی در هر ساعت شبانه روز:

از آنجایی که برای مراجعه حضوری در کارخانه و نمایشگاه کارخانه واقع در تهرانپارس شرقی، ساعت کاری معینی تعریف شده، خرید آنلاین به شما این امکان را می دهد در هر ساعت از شبانه روز، از کارخانه و بدون واسطه، به صورت ۲۴ساعته، طرح خود را انتخاب و ثبت کنید، بی آن که لحظه ایی معطل باشید.

نکات مهم قبل از خرید فرش ماشینی کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان

۱: باید سعی شود فرشی که خریداری می شود هماهنگ با فضایی باشد که قرار است با آن مفروش شود، مثلا اگر برای خانه خرید فرش انجام می دهید، باید فرش انتخابی از نظر طرح، نقش و رنگ با دکوراسیون خانه هماهنگی نسبی داشته باشد.

سعی کنید متراژ فرش انتخابی رو همیشه پایین تر از مکان مفروش شده انتخاب کنید فرش کوچکتر همیشه مکان رو بزرگتر و زیباتر نشان می دهد البته به نسبت عقلانی این متراژ رو در نظر بگیرید.

رنگ های روشن همیشه باعث باز شدن محیط خانه می شود که این مورد را هم مد نظر قرار دهید، ولی به فکر کثیفی فرش هم باشید.

۲: بهتر است برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد فرش ۵۰۰شانه و فرش ۷۰۰شانه و برای مکان هایی مثل هال و پذیرایی منزل فرش ۱۰۰۰شانه، فرش ۱۲۰۰شانه و فرش ۱۵۰۰شانه انتخاب شود.

هر چقدر فرش ماشینی تراکم و شانه بالاتری داشته باشد فرش ریز بافت تر و نازک تر می شود. شما با انتخاب تراکم و شانه بالاتر کیفیت بالاتری رو انتخاب نمی کنید معمولا شانه بالاتر فقط در زیبای فرش تاثیرگذار هست.

کیفیت فرش بستگی به نخ استفاده شده در بافت فرش دارد و شانه و تراکم فرش ماشینی زیاد در عمر و کیفیت فرش تاثیرگذار نیست.

خیلی از خریداران فرش به دنبال فرش با ضخامت بیشتر هستند که ما فرش های ۷۰۰ شانه را به آنها پیشنهاد می دهیم که از لحاظ ضخامت بیشترین ضخامت فرش ماشینی رو در بازار دارند.

برای شما مقدور نیست به صورت حضوری طرح خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایید و یا به هر دلیل دیگر مایل به خرید مستقیم به صورت آنلاین از طریق درگاه های ذکر شده هستید، برای اطمینان خاطرتان فقط کافیست به نماد اکتریکی سایت https://www.bfarsh.com توجه کنید و از این طریق مطمئن هم خواهید شد، خرید اینترنتی شما مطابق موازین قانونی خواهد بود.

خرید فرش برای ارگان ها و مساجد

خریداران دولتی و مساجد هم می توانند به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنند این خرید می تواند به صورت حضوری و غیرحضوری انجام شود. فرش ستاره کوروش می تواند با درخواست مشتریان عزیز  نصاب و کارشناس حرفه ای را برای شما هماهنگ کند تا در اولین فرصت جهت راهنمایی و مشاوره شما عزیزان ارسال شود.

نحوه ثبت سفارش فرش سجاده ای

فرش سجاده ای چون بصورت تخصصی و مخصوص مکان شما بافت می شود باید قبل از سفارش بصورت مشخص اندازه ها توسط شما برای کارخانه ارسال شود، با ثبت اندازه ها و طراحی نقشه درخواست شده فاکتور برای خریدار ارسال می شود و با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه بافت فرش آغاز می شود.

بعد ازآماده شدن فرش ها گروهی از نصاب ها جهت نصب فرش های سجاده ای به نمازخانه شما مراجعه می کنند.

بطور کل می توان گفت فرش  نمازخانه ای به لحاظ فرم خاصی که دارند، باید در اندازه های خاص  تولید شوند به همین دلیل در اولین فرم تولید این نوع فرش، رول های آن را با عرض یک متر می بافتند ولی به مرور زمان اندازه استاندارد ۱۲۵ سانتی متر بدست آمد و فرش سجاده  کاشان امروزه نیز با همان عرض استاندارد ۱.۲۵ متر تولید و عرضه می کند.

امروزه فرش نمازخانه ای زینت بخش مکان های مذهبی و مساجد بوده و با داشتن طرح و رنگ های متفاوت نشاط خاصی را به این اماکن می بخشند. همچنین با گسترش تکولوژی در دنیای امروز، تولید فرش مسجدی با تراکم و کیفیت بافت های متنوع توانسته پاسخگوی تمامی سلیقه ها و نیازها باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =