کد خبر : 239136
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
-

اشکنازی: اسرائیل با پول رضایت کشورها برای انتقال سفارت‌هایشان به قدس را خریده است

اشکنازی: اسرائیل با پول رضایت کشورها برای انتقال سفارت‌هایشان به قدس را خریده است

به گزارش قائم آنلاین، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از رسانه های عبری گزارش داد، گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برای اولین بار فاش کرد که این رژیم رضایت کشورها را برای انتقال سفارتخانه های خود به قدس “خریداری” کرده است. به گفته این منابع، اشکنازی روز چهارشنبه در آخرین جلسه کمیته امنیت و

به گزارش قائم آنلاین، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از رسانه های عبری گزارش داد، گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برای اولین بار فاش کرد که این رژیم رضایت کشورها را برای انتقال سفارتخانه های خود به قدس “خریداری” کرده است.

به گفته این منابع، اشکنازی روز چهارشنبه در آخرین جلسه کمیته امنیت و امور خارجه رژیم صهیونیستی به تلاش‌های این رژیم جهت وادار کردن کشورهای بیشتری برای انتقال سفارت های خود از تل آویو به قدس پرداخت.

طبق آنچه منابع نقل کردند، اشکنازی اظهار داشت: اسرائیل آماده است به کشورها پول بدهد تا آنها را برای این اقدام متقاعد کند، از جمله پرداخت هزینه های انتقال سفارت و کارهای تعمیرات در داخل آن.

وی فاش کرد، موافقت دولت مالاوی برای انتقال سفارت خود به قدس ۴ میلیون شِکِل اسرائیل (حدود ۱.۸ میلیون دلار) برای رژیم صهیونیستی هزینه داشته است. دفتر اشکنازی از اظهارنظر درباره محتوای اظهارات وی در کمیته امنیت و امور خارجه امتناع ورزید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 3 =