کد خبر : 239176
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
-

آموزش کامل صابون سازی برای ساخت صابون های تزیینی

آموزش کامل صابون سازی برای ساخت صابون های تزیینی

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام هنرکده نیوشا، از ته مانده صابون که خیلی وقتها دور می ریزیم می توانیم مجدد صابون قالبی درست کنیم. آموزش صفر تا صد صابون سازی: مقداری آب داخل ظرفی ریخته می ذاریم بجوشه و ته ماندهای صابون یا رنده می کنیم یا به همان شکل می ریزیم داخل آب جوش

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام هنرکده نیوشا، از ته مانده صابون که خیلی وقتها دور می ریزیم می توانیم مجدد صابون قالبی درست کنیم.

آموزش صفر تا صد صابون سازی:

مقداری آب داخل ظرفی ریخته می ذاریم بجوشه و ته ماندهای صابون یا رنده می کنیم یا به همان شکل می ریزیم داخل آب جوش و مقداری اسانس بهش اضافه می کنیم. و می ذاریم بجوشه و به هم می زنیم در آخر کاملا صابون ها ذوب می شود و آب خودشه را از دست میده و تبدیل به خمیر میشه، بعد این خمیر داخل قالب های دلخواه می ریزیم و زمان می دیم خودش بگیره و از قالب در میاریم و مجدد استفاده می کنیم.

روش های قدیمی، پر هزینه، سمی و پرخطر و زمان بر استفاده از چیپس صابون و یا سود و چربی را فراموش و از ذهن خود پاک کنید ما به شما محصولی ارائه می کنیم که ۹۷ درصد مراحل و پروسه تولید صابون را قبلا طی کرده و تنها ۳ درصد و یا سه مرحله مانده برای تبدیل شدن به یک صابون عالی و با ڪیفیت

ذوب در ماکررویو : ۲۰ ثانیه
ذوب در بن ماری :۳۰ دقیقه

به روش بن ماری ظرف شیشه ای روی کتری باید باشد داخل اب شناور خراب میشه پایه

مرحله ۱- ابتدا صابونها را خرد کنید بعد ذوب کن فقط بخار اب داخل ظرف نرود روے ظرف سلفون بکشید.

مرحله ۲- هر ماده ای که دوست داری به آن اضافه کن.

مرحله ۳- از قبل قالب را با روغن خوراکی چرب کن در قالب بریزید و بعد برای از بین رفتن حبابها اسپری الکل بزنید و داخل یخچال خشک کنید. کل این سه مرحله حدود یک ساعت زمان نیاز دارد در حالی که روش های قدیمی با استفاده از چیپس صابون حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت زمان نیاز دارد.

خرید مولد سیلیکونی برای ساخت صابون تزیینی:

برای خرید قالب سیلیکونی جنس اصل (جنس ترک) حتما از فروشگاهای معتبر خرید نمایید، ما در هنرکده نیوشا با چندین سال سابقه در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. قالبهای سیلیکونی هنرکده نیوشا بسیار مناسب برای استفاده برای صابون سازی ریا، شمع سازی، کار پودر سنگ هنری ترک و… می باشند.

حالا شاید برای شما سوال باشد که چطور قالب سیلیکونی اصل را از قالب سیلیکونی تقلبی تشخیص دهیم؟

روش تشخیص قالب‎ های تقلبی از قالب‎ های اصلی بدین گونه است که محل ‎های زاویه ‎دار قالب را در دست بگیرید و با کشیدن قالب، زاویه را بیشتر کنید.

اگر در محل زاویه رنگ قالب تغییر نکرد قالب سیلیکونی اصلی است اما اگر رنگ آن تغییر کرد و روشن ‎تر شد قالب از پلاستیک یا مخلوط پلاستیکی ساخته شده و استفاده از آن در فر کاملا مضر است.

نشانه ی دیگری که می توانید از طریق آن به اصل بودن قالب پی ببرید وجود برچسب نشانه تائید سازمان ‎های غذا و دارو روی بسته‎ بندی یا خود قالب‎ های سیلیکونی است.

دوستانی که  قالبهای  سیلیکونی در مصارف شمع سازی  و پودر سنگ ترک داشتند، قالبهاشون را با مقداری سکه داخل ظرف به مدت ۵دقیقه بجوشانند تا کاملا ضد عفونی بشه تا مشتری از صابون بهداشتی شما استفاده کند.

آموزش ساخت استند حروف با  پودر سنگ ترک یا مقوا و گل:

آموزش ساخت استند اسم برای جشن تولد و..

مواد لازم برای ساخت استند با مقوا و گل:

مقوا، قیچی، تیغ برش، خط کش، چسب حرارتی، فوم، گل دکوراسیون (مصنوعی و یا طبیعی)، ریسه چراغ دار

برای ساخت این استند زیبا ابتدا لازم است با مقوا حروف مورد نظر خود را بسازید، و سپس آن را ۳ بعدی کنید کنید یعنی به آن ارتفاع دهید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =