کد خبر : 239134
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
-

آشنایی با یکی از بهترین های آموزشگاه تعمیرات پکیج

آشنایی با یکی از بهترین های آموزشگاه تعمیرات پکیج

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام تهران پایتخت، این مجموعه که با سالها سابقه درخشان در زمینه آموزش تعمیرات پکیج، دوره های تخصصی در رشته های مختلف را با استفاده از بروزترین متدهای آموزشی و با هدف کارآفرینی و آموزش مهارت های کوتاه مدت کارآموزان، برگزار می نماید و مهارت کارآموزان را آماده ی حضور در بازار

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام تهران پایتخت، این مجموعه که با سالها سابقه درخشان در زمینه آموزش تعمیرات پکیج، دوره های تخصصی در رشته های مختلف را با استفاده از بروزترین متدهای آموزشی و با هدف کارآفرینی و آموزش مهارت های کوتاه مدت کارآموزان، برگزار می نماید و مهارت کارآموزان را آماده ی حضور در بازار کار می نماید.

. آموزش به صورت تضمینی زیرنظر اساتید مجرب و تعمیرکاران حرفه ای

. پشتیبانی آموزشی به صورت رایگان

رشد صنعت ساختمان در کشور ما و نیاز این ساختمانها به سیستم گرمایش و از طرفی به صرفه بودن استفاده از پکیج ها جهت تولید آب گرم و گرمایش ساختمان ، این تجهیزات را بسیار پر کاربرد و پر استفاده نموده است.

باتوجه به کاربرد فراوان دستگاه های پکیج در منازل مسکونی و ادارات و متعاقبا نیاز این بازار به نیروی متخصص و کاردان، بدلیل عدم وجود نیروی متخصص کافی در زمینه نصب و راه اندازی و تعمیرات پکیج این صنعت مهم با چالش مواجه شده است.

لذا آشنایی با این فن و حرفه می تواند کمک شایانی به رشد کمی و کیفی بخش گرمایش ساختمان ها داشته باشد. اولین گام برای آموزش تعمیر پکیج معرفی اجزای پکیج می باشد.

در واقع، با توجه به اینکه عمده تفاوت انواع مختلف پکیج  ها در نحوه عملکرد و ولتاژ آن ها است، شناخت تمامی اجزا و قطعات پکیج ها و نقش هر یک از آن ها در سیستم می تواند اولین گام برای تعمیرات این دستگاههای کارآمد باشد.

پکیج‌ در فصول سرد سال نیازمند تعمیرات و سرویس است بنابراین درآمد این کار در فصل زمستان بالاتر می‌رود. اما اگر شما با یک نمایندگی کارکنید و استخدام یک شرکت معتبر شوید، آن‌ها به‌صورت ثابت حقوق مورد نیاز شما را پرداخت خواهند نمود.

بنابراین درآمد تعمیرات پکیج تا حد زیادی به انتخاب شما برمی گردد. انتخاب اینکه با یک نمایندگی کار کنید یا آن که به ‌صورت شخصی و مستقل کار تعمیرات پکیج را پیش بگیرید، هر کدام مزیت‌ها و نقاط قوت خاص خود را دارند. به ‌طور کلی با رونق گرفتن خرید و نصب پکیج‌ بازار کار آینده این شغل رونق خوبی به خود خواهد گرفت.

دوره‌های آموزشی تعمیر پکیج مناسب افرادی است که می‌خواهند از طریق یادگیری این حرفه جذب بازار کار شوند. تعمیرات پکیج با توجه به اهمیت روزافزون، سالانه افراد زیادی را جذب بازار کار خود می‌کند.

عمدتاً آن‌هایی که پیش از ورود به این رشته با اجزا و قسمت‌های دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی بیشتر آشنایی داشته‌اند، بهتر از سایرین جذب محیط پویای کسب‌ و کار تعمیر پکیج می‌گردند.

مباحث آموزشی در زمینه آموزش پکیج شوفاژ گرمایشی :

. مباحث آب

. مباحث برق

. مباحث گاز

. آبگرمکن دیواری

. ایمنی گاز (ترموکوبل) حسگر شعله (یون)

. آبگرمکن دیواری (قدیم تا جدید) سیستم پیزو الکتریک و ترانس فندک برقی(جرقه زن)

. انواع پکیج (فن دار و بدون فن. دیواری . تک مبدل . دو مبدل)

. مباحث و قطعات الکترونیکی پکیج

. مباحث و قطعات مکانیکی پکیج

. فیلم های آموزشی

. قطعه شناسی (نرم افزار، عکس و کارگاه)

. دمونتاژ و مونتاژ پکیج

. فرایند الکترونیکی پکیج (۱۰ دقیقه طلایی) فرایند احتراق

. عیب یابی مکانیکی

. باز و بست بردها

. عیب یابی حرفه ای بدون ارور (تجربی، تست شیلنگ ها و نتیجه های عملی)

. عیوب گیج و منبع انبساط

. در ابتدا شرایط محیط و در انتها (برد) فراموش نشود

. بوتان ارور ۷۰ ایران رادیاتور (نشانه گرمای بیش از حد بدنه)

. چراغ قرمز در سه جا ارور دارد.

. حدود و اندازه شعله کوتاه و بلند و نحوه تنظیم آن

. انواع شعله آبی سوز و قانون دودکش ها

. دستگاه فن دار و بدون فن

. نصب و قوانین شرکت ها (رعایت موارد ایمنی و دودکش) طبق قوانین شرکت ها و آموزش نصب توسط خود شرکت انجام می شود.

آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ از جمله شغل های پردرآمد امروزی است که می توانید با گذراندن دوره ای کوتاه مدت در کارگاه های مجتمع فنی تهران پایتخت آمادگی حضور در بازار کار تعمیرات لپ تاپ را بدست آورید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در تمامی زمینه به خصوص در زمینه IT که تمامی امور اداری ، تجاری با اینترنت صورت میگیرد و با توجه به اینکه جهت توسعه و رشد ، در دنیای مجازی

نیاز به لپ تاپ و کامپیوتر ها و تبلت بیش  از پیش شده است و با در نظر گرفتن این موضوع که قیمت خرید کامپیوتر و لپ تاپ بسیار بالا می باشد.

نیاز به  آموزش تعمیرات لپ تاپ و نگهداری سیستم ها هم خود  یک حرفه تخصصی  کار می شود. که بازار کار قابل توجهی داشته و شغل پردرآمدی برای مهارت آموزان ایجاد می نماید.

به همین دلیل این آموزشگاه برآن شد که جهت ارائه خدمات آموزشی به کارآموزان با بهره گیری از اساتید مجرب و تعمیرکاران حرفه ای به این مهم بپردازد.

مجتمع فنی تهران پایتخت امکانات خوابگاه را برای کارآموزانی که مایل به شرکت در دوره ها هستند، تدارک دیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به وب سایت آموزشگاه به آدرس https://tehranpaytakht.com مراجعه نمایید.

تلفن تماس شعبه انقلاب : ۰۹۱۲۵۰۷۹۰۲۹-۰۲۱۶۶۱۲۳۸۷۸

تلفن تماس شعبه رسالت : ۰۲۱۷۷۲۴۱۲۴۰- ۰۹۱۲۲۰۰۶۵۷۸

ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =