کد خبر : 238929
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
-

سرمربی تیم هندبال زغال سنگ: بازیکنانم مردانه جنگیدند

سرمربی تیم هندبال زغال سنگ: بازیکنانم مردانه جنگیدند

به گزارش قائم آنلاین، در جریان رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان دو تیم مس کرمان و زغال سنگ طبس که هر دو ۶ امتیازی بودند به مصاف هم رفتند. این بازی پایاپای و نفس‌گیر در نهایت با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ به سود مس کرمان به پایان رسید و مس صدرنشین گروه B ماند. در

به گزارش قائم آنلاین، در جریان رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان دو تیم مس کرمان و زغال سنگ طبس که هر دو ۶ امتیازی بودند به مصاف هم رفتند. این بازی پایاپای و نفس‌گیر در نهایت با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ به سود مس کرمان به پایان رسید و مس صدرنشین گروه B ماند.

در ادامه رقابت‌های این گروه امشب دو تیم کیمیا کاشت کردستان و فولاد سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف هم خواهند رفت.

علی بکماز، سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس بعد از شکست مقابل مس کرمان اظهار کرد: بازی بسیار نفس‌گیر و پایاپای بود. انتظار هم می‌رفت بازی این گونه باشد. این امتیاز در طول لیگ برمی‌گردد. بالاخره مسابقات رفت و برگشت است و فرصت داریم که جبران کنیم. من فکر می‌کنیم امروز تیم خوبی بودیم، با توجه به مصدومیت‌هایی که در طول بازی برای بازیکنان رخ داد و یارهای اصلی مصدوم شدند. ما مجبور شدیم تغییر تاکتیک دهیم ولی با این حال فکر می‌کنم با تیم پر مهره مس توانستیم خوب پیش رویم. بازی خیلی خوبی بود و من دست تک تک بازیکنان خودم را باید ببوسم مردانه جنگیدند و ما چیزی را از دست ندادیم. حقیقتا بحث ادعا نیست ولی قول می‌دهم یکی از تیم‌های خوب لیگ باشیم.

حمید صادقی، سرمربی تیم هندبال مس کرمان نیز بعد از پیروزی مقابل زغال سنگ طبس گفت: بازی خیلی سنگین و خوبی بود. هر دو تیم خوب کار کردیم و هر دو تیم هم اشتباهاتی داشتیم. اما ما از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کردیم و توانستیم نتیجه را بگیریم. بازی خوبی بود و یک هندبال واقعی را به نمایش گذاشتیم. تیم زغال سنگ هم مهره‌های خوبی را دارد و در لیگ سرمایه‌گذاری کرده است. امیدوارم اسپانسرهای دیگر هم به همین شکل به لیگ بیایند تا ما شاهد پیشرفت هندبال باشیم. به تیم زغال سنگ تبریک می‌گویم واقعا تیم خوبی است و یک بازی نفس گیری را به نمایش گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − پنج =