کد خبر : 238923
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
-

رییس اداره عقیدتی سیاسی ارتش: پاسداری از فضای مجازی مکمل پاسداری از قلمرو فیزیکی است

رییس اداره عقیدتی سیاسی ارتش: پاسداری از فضای مجازی مکمل پاسداری از قلمرو فیزیکی است

به گزارش قائم آنلاین،  به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم رونمایی از بازی موبایلی پدافند هوایی با بیان اینکه در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نگاه ویژه ای به فضای مجازی شده است، گفت: اگر بخواهیم تمامیت ارضی را به معنای واقعی

به گزارش قائم آنلاین،  به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم رونمایی از بازی موبایلی پدافند هوایی با بیان اینکه در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نگاه ویژه ای به فضای مجازی شده است، گفت: اگر بخواهیم تمامیت ارضی را به معنای واقعی کلمه پاسداری کنیم باید در فضای مجازی هم مرزهای عقیدتی، فکری و فرهنگی را مانند مرزهای حقیقی پاسداری کنیم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ادامه داد: پاسداری از قلمرو فکری کشور در فضای مجازی مکمل پاسداری از قلمرو فیزیکی در فضای حقیقی است.
وی خاطر نشان کرد: وسیله دفاع در برابر دشمن در فضای حقیقی کشور تجهیزات سخت‌افزاری است اما وسیله ما در پاسداری از مرزهای فکری و فرهنگی، نرم افزاری و بستر آن فضای مجازی است.
نماینده ولی فقیه در ارتش اضافه کرد: به دلیل جذابیت، مقرون به صرفه بودن، سهل الوصول بودن، میزان اثربخشی در تغییر باورها (برای رسیدن به تغییر در رفتارها و جنگ اراده ها) و سرعت انتقال پیام در قالب بازی به کاربرها، حضورمان در فضای مجازی باید بسیار جدی و حساب‌ شده باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی در ادامه بیان کرد: فضای مجازی از حوزه هایی است که هزینه در آن یک نوع سرمایه ‌گذاری است. در این زمینه باید نخبگان ما سخاوتمندانه خرج کنند، برای اینکه بتوانیم با رقیبان هم ترازی داشته باشیم باید با سرعت بیشتری حرکت کنیم و در این زمینه باید سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم.
وی در پایان گفت: ذائقه فرهنگی مردم از نظر محتوا و بستر و ابزار کار تغییر پیدا کرده است. ما باید امروز با توجه به ذائقه فرهنگی مردم محصولات فرهنگی را تولید کنیم که طبق فرمایش حضرت علی(ع) فرزند زمان خویش بوده و به روز باشیم. اگر امروز کالای فرهنگی تولید نکنیم دشمن خوشحال خواهد شد. برای اینکه دشمن را به حریم فکری خانواده راه ندهیم، باید این خلا ها را پر کنیم. خلا های فرهنگی با تولید محصولات فرهنگی فاخر متناسب با ذائقه و باورهای فرهنگی اتفاق می افتد.
بازی رایانه ای “قلمرو” اولین بازی رایانه ای طراحی شده توسط معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش است که در قالب اندروید و ویندوز عرضه شده است و از امروز در فروشگاه نرم افزار اندرویدی کافه بازار قابل دسترس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 4 =