کد خبر : 238800
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
-

رواسی: وزنه برداران پارالمپیکی بیشترین مدال را در توکیو خواهند داشت

رواسی: وزنه برداران پارالمپیکی بیشترین مدال را در توکیو خواهند داشت

به گزارش قائم آنلاین، علی اصغر رواسی در گفت و کو ،  درباره وضعیت وزنه برداران پارالمپیکی از زمان شیوع کرونا اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تمرینات متوقف نشده و هر کدام از وزنه برداران در شهرستانهای خود با هماهنگی مربی تیم ملی تمرینات انفرادی خود را پیگیری کرده اند و در حال حاضر

به گزارش قائم آنلاین، علی اصغر رواسی در گفت و کو ،  درباره وضعیت وزنه برداران پارالمپیکی از زمان شیوع کرونا اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تمرینات متوقف نشده و هر کدام از وزنه برداران در شهرستانهای خود با هماهنگی مربی تیم ملی تمرینات انفرادی خود را پیگیری کرده اند و در حال حاضر شرایط راضی کننده ای دارند.

وی گفت: در حال حاضر روح الله رستمی و نادر مرادی نیز در سالن وزنه برداری فدراسیون با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات خود را مدتی است که شروع کرده اند و شرایط خوبی دارند. بنابراین از زمان شیوع کرونا نه تنها وزنه برداران دچار افت نشده اند، بلکه رکورد آنها نیز ارتقاء پیدا کرده و این جای امیدواری است که در چند ماه باقی مانده تا پارالمپیک، وزنه برداران در اوج آمادگی قرار دارند.

وی گفت: تنها مشکلی که وجود دارد زمان برگزاری اردوی تیم ملی است که منتظر صدور مجوز هستیم تا برنامه های پیش بینی شده را عملیاتی کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری افزود: در حال حاضر ۶ سهمیه برای پارالمپیک توکیو کسب شده که شرایط همه آنها راضی کننده است. البته زمانی ما می توانیم ارزیابی دقیقی نسبت به عملکرد وزنه برداران داشته باشیم که اردو تشکیل شود. متاسفانه یکسال است که نه اردویی تشکیل شده و نه تیم به مسابقه ای اعزام شده است و این شرایط خوبی نیست. ورزشکاری که در کوران مسابقات قرار نگیرد از نظر روحی و روانی بهم می ریزد و نمی تواند به نتیجه مطلوبی دست پیدا کند.

وی اضافه کرد: تلاش ما این است که وزنه برداران را از نظر روحی و روانی آماده کنیم تا اگر در شرایط مسابقات قرار گرفتند دچار افت رکورد نشوند.

رواسی در پایان پیرامون این پرسش که با توجه به پیش بینی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در وزنه برداری، آیا امکان برگزاری وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بستگی به شرایط بیماری کرونا و مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد که اجازه برگزاری را به ما بدهند یا خیر. هنوز هیچ چیزی برای برگزاری این مسابقات مشخص نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − ده =