کد خبر : 238717
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۰۰
-

رزمایش دریایی مشترک مصر و بحرین در دریای مدیترانه

رزمایش دریایی مشترک مصر و بحرین در دریای مدیترانه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از میدل ایست نیوز، نیروی دریایی مصر و بحرین، رزمایش دریایی مشترکی در دریای مدیترانه برای مقابله با تهدیدات غیرمعمول برگزار کردند. سخنگوی نیروهای مسلح مصر گفت که این رزمایش در محدوده ناوگان شمالی دریای مدیترانه و با مشارکت یکی از قایق‌های موشکی مصر از نوع «سلیمان عزت» و

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از میدل ایست نیوز، نیروی دریایی مصر و بحرین، رزمایش دریایی مشترکی در دریای مدیترانه برای مقابله با تهدیدات غیرمعمول برگزار کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح مصر گفت که این رزمایش در محدوده ناوگان شمالی دریای مدیترانه و با مشارکت یکی از قایق‌های موشکی مصر از نوع «سلیمان عزت» و کشتی بحرینی «الزبارة» برگزار شد.

پیش از این کشتی نظامی بحرینی برای مشارکت در این رزمایش به پایگاه دریایی اسکندریه مصر رسیده بود.

این رزمایش شامل، اجرای فعالیت‌های آموزشی از جمله آموزش بر سر مقابله با تهدیدات غیرمعمول به واسطه قایق‌های سریع متخاصم بود.

دو طرف در این رزمایش به اجرای عملیات دریایی مختلف و آموزش‌های ارتباطی و تصویربرداری پرداختند.

این رزمایش میزان توانایی یگان‌های دریایی مشترک برای اجرای ماموریت‌های عملیاتی با شایستگی و مهارت بالا را نشان داد.

سخنگوی نیروهای مسلح مصر افزود: رزمایش دریایی مصر و بحرین در چارچوب طرح فرماندهی کل نیروهای مسلح مصر در آموزش با کشورهای دوست و برادر و تبادل تجارب عملیاتی انجام شد.

وی اظهار کرد: حضور این کشتی بحرینی در پایگاه دریایی اسکندریه مصر و اجرای رزمایش مشترک با مصر نشان از عمق و تمایز روابط دوجانبه مصر و بحرین دارد.

بحرین این کشتی را از بریتانیا دریافت کرد و این کشتی در راه رفتن به بحرین اقدام به رزمایش دریایی مشترک با مصر در دریای مدیترانه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 5 =