کد خبر : 238806
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
-

اعتراض دانشجویان هندی دانشگاه منچستر به تصمیمات کرونایی این دانشگاه

اعتراض دانشجویان هندی دانشگاه منچستر به تصمیمات کرونایی این دانشگاه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از یودبلونیوز، قرنطینه دانشجویان در حالی انجام شده که شهر منچستر به دلیل بحران کرونا به تعطیلی کشیده شد و تمامی کلاس‌های دانشگاه‌ها نیز به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. تعدادی از این دانشجویان در خارج از دانشگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند و پلاکاردهایی در دست خود گرفتند که روی برخی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از یودبلونیوز، قرنطینه دانشجویان در حالی انجام شده که شهر منچستر به دلیل بحران کرونا به تعطیلی کشیده شد و تمامی کلاس‌های دانشگاه‌ها نیز به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.

تعدادی از این دانشجویان در خارج از دانشگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند و پلاکاردهایی در دست خود گرفتند که روی برخی انها نوشته بود: آیا ما ۲۲ هزار پوند برای این کار پرداخت کردیم؟ آیا ارزش داشت که من برای شرکت در یک کلاس آنلاین از هند به انگلیس پرواز کنم؟

این دانشجویان می‌خواهند فعالیت‌های اجتماعی آفلاین ، آموزش ترکیبی(مجازی و حضوری) و حمایت‌های روحی و روانی از آن‌ها افزایش پیدا کند و در عین حال شهریه پرداختی آن‌ها نیز کاهش یابد.

یکی از این دانشجویان معترض گفت: من امسال ۵ درصد هم زندگی دانشجویی را تجربه نکردم. این آخرین سال ما بود که می‌توانستیم از زندگی دانشجویی لذت ببریم. اکنون همه‌چیز خراب شده است.

این دانشجو در بهار گذشته هنگامی‌که موارد ابتلا به کرونا در حال افزایش بود به هند بازگشت و سپس در ماه سپتامبر به انگلیس آمد و انتظار داشت که تدریس دانشگاه به صورت ترکیبی صورت گیرد.

ولی در تاریخ ۷ اکتبر سال جاری دانشگاه منچستر اعلام کرد با توجه به اینکه جوانان، ۵۵ درصد از موارد ابتلا به کووید-۱۹ را تشکیل می‌دهند، تمامی دوره‌های این دانشگاه به صورت آنلاین ارائه خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 3 =