کد خبر : 238876
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
-

اختلاف ۳۵۰۰ تومانی قیمت مرغ با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار

اختلاف ۳۵۰۰ تومانی قیمت مرغ با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار

به گزارش قائم آنلاین، کامران هاشمی در گفت‌وگو ، در خصوص قیمت امروز مرغ در بازار مازندران گفت: هر کیلو مرغ در بازار امروز با قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ الی ۲۴ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد. وی در خصوص چرایی اختلاف ۳ هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت بازار با نرخ مصوب ۲۰ هزار

به گزارش قائم آنلاین، کامران هاشمی در گفت‌وگو ، در خصوص قیمت امروز مرغ در بازار مازندران گفت: هر کیلو مرغ در بازار امروز با قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ الی ۲۴ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وی در خصوص چرایی اختلاف ۳ هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت بازار با نرخ مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومانی ستاد تنظیم بازار، افزود: قیمت‌ها رو به پایین است و رفته رفته طی روزهای آینده، به این نرخ نزدیک خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران خاطرنشان کرد: تقاضا برای مصرف مرغ در بازار بسیار کاهش پیدا کرده است و تقاضای چندانی برای خرید مرغ در بازار وجود ندارد.

هاشمی متذکر شد: ما هیچ کمبودی در تأمین مرغ مورد نیاز نداریم و هیچ مشکلی در عرضه مرغ به بازار مصرف وجود ندارد.

وی یادآور شد: قیمت‌ها روند کاهشی به خود گرفته است و با راه اندازی سامانه بازارگاه و حذف دلالان از بازار نهاده‌ها، مرغداران از بحران تأمین علوفه‌ها خارج شدند و دسترسی مرغداران به نهاده‌ها آسان‌تر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 7 =