کد خبر : 238903
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
-

آغاز یک سریال جنگی خارجی در تلویزیون + تیزر

آغاز یک سریال جنگی خارجی در تلویزیون + تیزر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مینی سریال چهار قسمتی «برف و خاکستر» به کارگردانی الکساندر کرینکو محصول روسیه است. در خلاصه فیلم آمده است: بخش زیادی از نیروهای اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۴۲ تقریبا در محاصره نیروهای آلمان هستند و تنها راه اتصال آنها به ارتش و

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مینی سریال چهار قسمتی «برف و خاکستر» به کارگردانی الکساندر کرینکو محصول روسیه است.

در خلاصه فیلم آمده است: بخش زیادی از نیروهای اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۴۲ تقریبا در محاصره نیروهای آلمان هستند و تنها راه اتصال آنها به ارتش و نیروهای روسی، روستایی کوچک و منطقه باتلاقی وسیع اطراف آن است.آلمان درصدد حمله به این منطقه و ارسال تانک به این روستا هستند و برای این کار جاسوسانی را به آنجا ارسال می کنند.

دوبله این سریال به مدیریت علیرضا باشکندی در واحد دوبلاژ صدا و سیما صورت گرفته است و دانیال الیاسی – علی جلیلی باله – ارسلان جولایی – حسین خداداد بیگی – وحید منوچهری – مریم رادپور – شیرین روستایی – منوچهر زنده دل – زهرا سوهانی – پریا شفیعیان – امیر محمد صمصامی – فاطمه عباسی – امیر بهرام کاویان پور – علی منصوری زاد – شهروز ملک آرایی – علی همت مومیوند – بهمن هاشمی – عباس نباتی – آزیتا یاراحمدی از گویندگان این سریال هستند.

سریال «برف و خاکستر» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از پنجشنبه، هر شب ۳۰ دقیقه بامداد پخش و در ساعت ۱۸ بازپخش می شود.

تیزر سریال در ادامه قابل مشاهده است:

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =