کد خبر : 238518
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۳۰
-

گسترش موسسات کمک به فرهنگ و هنر در سراسر کشور

گسترش موسسات کمک به فرهنگ و هنر در سراسر کشور

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، عیسی علیزاده – معاون فرهنگی جهاددانشگاهی – با اشاره به سابقه فرهنگی جهاد دانشگاه، بر غلبه فعالیت ها در جهاد دانشگاهی به فعالیت های فرهنگی از روز نخست خبر داد. او بیان کرد: جهاد دانشگاهی ارتباطات فرهنگی بسیار خوبی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، عیسی علیزاده – معاون فرهنگی جهاددانشگاهی – با اشاره به سابقه فرهنگی جهاد دانشگاه، بر غلبه فعالیت ها در جهاد دانشگاهی به فعالیت های فرهنگی از روز نخست خبر داد.

او بیان کرد: جهاد دانشگاهی ارتباطات فرهنگی بسیار خوبی با نهادهای متولی این موضوع مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد و یکی از اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور نیز هست.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با تاکید بر این که جوانان امروز علاقه بیشتری به زمینه های هنری و داوطلبانه نشان می دهند و ساختار منعطف جهاد می تواند در این زمینه کمک کننده باشد، به ظرفیت های فرهنگی و هنری موجود در جهاد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: جهاد دانشگاهی با توجه به ارتباطاتی که در حوزه رسانه ای دارد، دسترسی مطلوبی به نبض فرهنگ و هنر کشور دارد که این می تواند یک زمینه مهم فعالیت در این تفاهم نامه باشد.

به گفته او، بر اساس این تفاهم نامه جهاد دانشگاهی می تواند پایگاه های جدیدی را در کشور با کمک موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر در بیرون از اماکن خود برای پیشبرد بهتر فعالیت های گوناگون فرهنگی و هنری ایجاد کند.

توسعه مراکز نوآوری فرهنگ و هنر

امین عارف نیا – مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر – نیز در سخنانی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی است که از دیرباز به عنوان یک نهاد علمی و فرهنگی شناخته می شود.

وی با بیان این که تمرکز موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر روی کمک به فعالیت های فرهنگی و هنری خلاق و توسعه آن ها در کشور است که می تواند یکی از زمینه های مهم همکاری با جهاد دانشگاهی در کشور باشد، یکی دیگر از مامویت های مهم و جدید این موسسه مطالعه و کمک به توسعه فضاهای فرهنگی در کشور است.

مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر به زمینه های همکاری این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: ایجاد مراکز ارایه مشاوره برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و هنر، ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در شهرها، ایجاد زمینه برای مشارکت جوانان در مراکز نوآوری و خلاقیت فرهنگ و هنر، مشارکت در مراکز گردشگری و دیگر موارد، از جمله زمینه های همکاری در این تفاهم نامه خواهد بود.

عارف نیا همچنین افزود: یکی از واحدهای جهاد دانشگاهی با همکاری موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر به زودی در شهر اصفهان شروع به کار خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − دوازده =