کد خبر : 238599
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
-

کرونا لیگ برتر دوچرخه سواری جاده را به پایان خط می رساند؟

کرونا لیگ برتر دوچرخه سواری جاده را به پایان خط می رساند؟

به گزارش قائم آنلاین، مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دوچرخه سواری جاده قرار بود ۱۴ آبان در رامسر برگزار شود اما به دلیل افزایش شیوع کرونا، برگزاری این رودیداد لغو شد.اکنون با توجه به افزایش محدودیت ها در شهر های مختلف، فدراسیون برای برگزاری مرحله پایانی لیگ خود به مشکل برخورده است در حالی

به گزارش قائم آنلاین، مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دوچرخه سواری جاده قرار بود ۱۴ آبان در رامسر برگزار شود اما به دلیل افزایش شیوع کرونا، برگزاری این رودیداد لغو شد.اکنون با توجه به افزایش محدودیت ها در شهر های مختلف، فدراسیون برای برگزاری مرحله پایانی لیگ خود به مشکل برخورده است در حالی که باید تا پایان سال ۲۰۲۰، لیگ جاده خود را به اتمام برساند.
خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد بلاتکلیف بودن برگزاری مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری جاده به ایسنا گفت: ما در مدت ۴۵ روز دو مرحله از آن را برگزار کردیم و می خواستیم مرحله سوم آن را برگزار کنیم و پس از آن اردوی تیم ملی را آغاز کنیم که لغو شد. در جلسه ای که با همکاران داشتیم قرار شد چند استان را که شرایط برگزاری را دارند مد نظر قرار بدهند تا هر زمان وضعیت مناسب بود، ادامه لیگ را برگزار کنیم.
او ادامه داد: واقعا شرایط غیر قابل پیش بینی و مبهم است و برگزاری یا عدم برگزاری لیگ، بستگی به وضعیت شیوع کرونا در روز های آینده دارد. اگر این شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند، مجبوریم با همان دو مرحله، قهرمان لیگ را مشخص کنیم و پیش از این هم این مسئله را به اطلاع باشگاه ها رسانده بودیم.
قمری در مورد ضرورت تعیین تکلیف لیگ جاده تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ میلادی گفت: باشگاه ها اگر بخواهند برای سال آینده در اتحادیه جهانی دوچرخه سواری ثبت نام کنند تا در مسابقات بین المللی شرکت کنند، باید مسابقات داخلی ما تمام شده باشد تا دوچرخه سواران آزاد باشند و نقل و انتقال صورت گیرد.
او افزود: از طرفی ورزشکاران فصل بدنسازی را هم پیش رو دارند و هر چه رکابزن مجبور باشد همچنان تمرین کند، فصل بدنسازی را از دست می دهد و باید لیگ را زودتر تمام کنیم تا دوچرخه سواران بتوانند بدنسازی کنند. کلا کرونا باعث بهم ریختگی تمام برنامه های ما شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + یازده =