کد خبر : 238688
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
-

نیاز استان تهران به ۹۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های عمرانی

نیاز استان تهران به ۹۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های عمرانی

به گزارش قائم آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران گفت: بودجه تملک دارایی استان تهران از ۲۱۸ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۸ به ۳۱۴ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است. وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی این استان به بیش از ۹ هزار میلیارد

به گزارش قائم آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران گفت: بودجه تملک دارایی استان تهران از ۲۱۸ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۸ به ۳۱۴ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی این استان به بیش از ۹ هزار میلیارد تومان می‌رسد در حالی که بودجه تملک دارایی این استان ۳۱۴ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است و درآمد مالیاتی تهرانی‌ها به بیش از ۸۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وی تاکید کرد: به برخی استانها که از منابع نفتی برخوردار است، سهمی از سه درصد درآمدهای نفتی برای کمک به اعتبارات تملک دارایی‌ها پرداخت می‌شود و استان تهران از یک عقب‌ماندگی در این زمینه برخوردار است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. به تناسب درآمدی که در استان تهران خلق و تولید می‌شود، سهم آن از بازگشت اعتبارات کم است و این مساله همواره طی سنوات گذشته مورد اعتراض بوده است.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان به فرماندهی انتظامی خبر داد و گفت: ۱۵ میلیارد تومان به فرماندهی انتظامی از محل بودجه امسال تخصیص داده شده است و تامین اعتبار برای پرداخت معوقات ۳۲۳ بازنشسته استان تهران طی روزهای آینده نیز انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =