کد خبر : 238617
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
-

نماینده آمریکا در امور سوریه کناره‌گیری کرد

نماینده آمریکا در امور سوریه کناره‌گیری کرد

به گزارش قائم آنلاین، «مایک پامئپو» وزیر امور خارجه آمریکا، شامگاه امروز (دوشنبه)، از پایان مأموریت «جیمز جفری» نماینده ویژه این کشور در امور سوریه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»،‌ وزیرخارجه آمریکا اعلام کرد که مأموریت جیمس جفری در ماه جاری میلادی به پایان خواهد رسید و «جوئل ریبرن» جانشین او خواهد

به گزارش قائم آنلاین، «مایک پامئپو» وزیر امور خارجه آمریکا، شامگاه امروز (دوشنبه)، از پایان مأموریت «جیمز جفری» نماینده ویژه این کشور در امور سوریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»،‌ وزیرخارجه آمریکا اعلام کرد که مأموریت جیمس جفری در ماه جاری میلادی به پایان خواهد رسید و «جوئل ریبرن» جانشین او خواهد بود.

پیشتر، روزنامه «الشرق الاوسط» نیز خبر داده بود که نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه در تماس با چند مقام اروپایی و عرب از قصدش برای ترک سمت خود خبر داده و گفته سیاست کشورش در سوریه پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تغییری نمی‌کند.

جفری اخیرا در مصاحبه‌ای با وبگاه «سوریا علی طول» پیش از اتمام انتخابات آمریکا نیز گفته بود که چه رئیس‌جمهور فعلی پیروز انتخابات باشد چه نماینده دموکرات‌ها، سیاست‌ آمریکا درباره سوریه،‌ تحریم‌ها و حضور ایران در سوریه تغییر نخواهد کرد (جزئیات بیشتر).

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − ده =