کد خبر : 238607
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
-

مسافران تنها در صورت منفی‌بودن آزمایش کرونا می‌توانند به چین وارد شوند

مسافران تنها در صورت منفی‌بودن آزمایش کرونا می‌توانند به چین وارد شوند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سی‌تی‌جی‌ان، «وانگ ونبین» سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: چین اقدامات آزمایش و قرنطینه برای مسافران بین‌المللی را  برای جلوگیری از خطر ابتلا به موارد کووید ۱۹ و محافظت از سلامت و ایمنی مردم، سخت‌تر کرده است.  «وانگ ونبین» در یک جلسه مطبوعاتی گفت: چین با وخیم‌تر شدن بیماری همه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سی‌تی‌جی‌ان، «وانگ ونبین» سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: چین اقدامات آزمایش و قرنطینه برای مسافران بین‌المللی را  برای جلوگیری از خطر ابتلا به موارد کووید ۱۹ و محافظت از سلامت و ایمنی مردم، سخت‌تر کرده است.

 «وانگ ونبین» در یک جلسه مطبوعاتی گفت: چین با وخیم‌تر شدن بیماری همه گیر در کشورهای خارج از چین، با خطر افزایش مواردی روبه روهست که ممکن است از طریق مسافران خارجی رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: در ماه اکتبر، این کشور ۵۱۵ مورد مبتلا داشته که نسبت به ماه سپتامبر ۴۵ درصد افزایش داشته است. در همین حال، شهر چینگدائو  شاهد احیای مجدد همه گیری بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین ادامه داد: چین مانند سایر کشورها اقدامات پیشگیرانه سختگیرانه‌تری را انجام داده است، نه تنها برای حفاظت از وضعیت شهرهای خود، بلکه این اقدامات به منظور محافظت از همه از جمله مسافران بین‌المللی و به حداقل رساندن موارد ابتلا به کرونا صورت می‌گیرد.

از میان این قوانین جدید که از این هفته آغاز می‌شود، مسافرانی که به چین پرواز می‌کنند باید نتایج منفی آزمایش‌های استاندارد کرونا را که تا ۴۸ ساعت قبل پرواز گرفته شده، ارائه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =