کد خبر : 238676
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
-

رزمندگان تبریزی در سوسنگرد سنگ تمام گذاشتند

رزمندگان تبریزی در سوسنگرد سنگ تمام گذاشتند

به گزارش قائم آنلاین، الیاس گلمحمدزاده در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد در سپاه عاشورا بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی در جامعه، باید ماموریت و رسالت مهم فرهنگی در مورد آزادسازی سوسنگرد و نقش نیروهای آذربایجان را برجسته‌ کنیم. وی ادامه داد: از برنامه‌های این روز می‌توان به دیدار با امام جمعه

به گزارش قائم آنلاین، الیاس گلمحمدزاده در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد در سپاه عاشورا بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی در جامعه، باید ماموریت و رسالت مهم فرهنگی در مورد آزادسازی سوسنگرد و نقش نیروهای آذربایجان را برجسته‌ کنیم.

وی ادامه داد: از برنامه‌های این روز می‌توان به دیدار با امام جمعه تبریز، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری نمایشگاه مجازی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد.

گلمحمدزاده گفت: با تکیه به اینکه در چهل سالگی دفاع مقدس هستیم و مراسم‌های مختلفی از سوم خرداد تا پایان اسفند امسال برگزار می‌شود، می‌توانیم اهمیت ایثار و شهادت را در جامعه نشر دهیم.

در ادامه این نشست سردار عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا  در این جلسه افزود: با توجه به اهمیت آزادسازی سوسنگرد و اینکه رزمندگان آذربایجان‌شرقی در این عملیات سنگ تمام گذاشتند، لذا باید قدردان این حماسه باشیم و در گرامیداشت آن که روز ۲۶ آبان ماه است تلاش کنیم آن را به تمامی نسل‌ها معرفی کنیم تا از یادها نرود.

وی خاطرنشان کرد: در سالگرد این حماسه می‌توانیم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبلیغات محیطی  و با برگزاری بسیاری از مراسمات از جمله مراسم شب خاطره به صورت مجازی، برگزاری نمایشگاه، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان شرکت کننده در آزادسازی سوسنگرد اهمیت آن را نشان دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − شش =