کد خبر : 238639
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
-

اهدای بیش از ۸۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند

اهدای بیش از ۸۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش قائم آنلاین، حسینعلی علیجانی در گفت‌وگو ، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برگزاری مجازی کلاس‌های درس، اظهار کرد: یکی از نیازهای اولیه برای استفاده دانش آموزان از کلاس‌های مجازی داشتن گوشی هوشمند یا تبلت است که در این زمینه سعی شده برای کسانی که توان تهیه این وسایل را ندارند تمهیداتی

به گزارش قائم آنلاین، حسینعلی علیجانی در گفت‌وگو ، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برگزاری مجازی کلاس‌های درس، اظهار کرد: یکی از نیازهای اولیه برای استفاده دانش آموزان از کلاس‌های مجازی داشتن گوشی هوشمند یا تبلت است که در این زمینه سعی شده برای کسانی که توان تهیه این وسایل را ندارند تمهیداتی اندیشیده شود.

وی بیان کرد: با هماهنگی با کمیته امداد، بهزیستی و استفاده از ظرفیت فرهنگیان و خیرین سعی کردیم این نیاز داشتن آموزان را برطرف کنیم.

رئیس آموزش و پرورش میاندورود، خاطرنشان کرد: با بررسی‌های همکاران ما در مدارس تعداد دانش آموزانی که نیاز به حمایت برای تهیه ابزار آموزشی داشتند ۳۴۰ مورد بوده است که با همت معلمان و مدیران شهرستان تا به امروز ۸۳ تبلت تهیه و واگذار شده است و همچنین ۶۰ میلیون وام تهیه شده که باید تبلت خریداری و واگذار کنیم و همچنین ۱۲۰ میلیون تومان وام دو میلیون تومانی به این خانواده‌ها برای تهیه ابزار آموزشی داده شده است.

علیجانی با تاکید بر اینکه فرهنگیان خیر شهرستان میاندورود پیشگام در تهیه گوشی هوشمند برای دانش آموزان فاقد ابزار دسترسی به فضای مجازی هستند، تصریح کرد: ۶ خیر فرهنگی قرارداد ۶ وام ۱۰ میلیون تومانی را جهت تهیه گوشی هوشمند در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امضا کردند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از رییس مجمع خیرین استان مازندران، گفت: با صندوق امداد ولایت مذاکراتی را کرده‌ایم تا خیرین بتوانند از طریق وام‌های قرض‌الحسنه برای دانش‌آموزان تبلت تهیه کنند.

علیجانی تاکید کرد: عدم توانایی برای تهیه گوشی و تبلت هوشمند در برخی موارد موجب اختلافات خانوادگی شده و ما باید پیش از هر اقدامی ابتدا زیرساخت‌های آموزش مجازی را فراهم کنیم که امروز شاهد اقدام خیر خواهانه این خیرین هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + یک =