کد خبر : 238703
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
-

الکاظمی: توافق با چین جایگزینی ندارد

الکاظمی: توافق با چین جایگزینی ندارد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در واکنش به برخی از شایعه‌ها مبنی بر لغو نتایج و خروجی‌های سفر عادل عبدالمهدی، نخست وزیر سابق عراق به چین گفت که توافق جایگزینی برای توافق با چین در کار نیست. وی در بیانیه‌ای تاکید کرد: عراق باید محیط و

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در واکنش به برخی از شایعه‌ها مبنی بر لغو نتایج و خروجی‌های سفر عادل عبدالمهدی، نخست وزیر سابق عراق به چین گفت که توافق جایگزینی برای توافق با چین در کار نیست.

وی در بیانیه‌ای تاکید کرد: عراق باید محیط و فضای جذب کننده سرمایه گذاری‌ها و نه محیط دافعه سرمایه‌گذاری‌ها باشد چراکه ما نیاز واقعی به سرمایه گذاری‌ها و ایجاد فرصت‌های شغلی و سرمایه گذاری‌ها داریم.

وی ادامه داد: اقداماتی برای ایجاد شک و تردید نسبت به همگرایی عراق با هر کشوری وجود دارد که به همراه آن نیز شایعه‌هایی مطرح می‌شود که هدف از آنها، برهم زدن معادلات و ممانعت از هرگونه تفاهمی است که به نفع کشور هستند.

الکاظمی درمورد پرداخت حقوق کارمندان نیز گفت: پرداخت حقوق بعد از آن انجام خواهد شد که پارلمان به قانون وام‌گیری رای دهد.

نخست وزیر عراق درمورد مناسبات میان بغداد و عربستان نیز تصریح کرد: شورای هماهنگی عراق و عربستان نشست‌های مداومی را طی دو روز گذشته برگزار کرده است تا به تفاهم‌هایی درخصوص بخش‌های صنعت، تجارت، کشاورزی، نفت، آموزش، فرهنگ و غیره دست یافته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − یک =