کد خبر : 238647
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
-

آخرین خبرها از رایکای دست‌نشان

آخرین خبرها از رایکای دست‌نشان

به گزارش قائم آنلاین،  رایکای بابل تنها نماینده استان مازندران در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور این روزها بعد از مشخص شدن سرمربی تیمش، خودش را برای حضوری پر قدرت در این رقابت‌ها آماده می‌کند و این روزها تمرینات پرفشاری را زیر نظر نادر دست‌نشان برگزار می‌کند. بابلی‌ها که فصل گذشته، فصلی سخت را

به گزارش قائم آنلاین،  رایکای بابل تنها نماینده استان مازندران در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور این روزها بعد از مشخص شدن سرمربی تیمش، خودش را برای حضوری پر قدرت در این رقابت‌ها آماده می‌کند و این روزها تمرینات پرفشاری را زیر نظر نادر دست‌نشان برگزار می‌کند.
بابلی‌ها که فصل گذشته، فصلی سخت را سپری کرده بودند، این فصل امیدوار هستند تا نتایج مطلوبی را با حضور دست‌نشان باتجربه کسب کنند.

* طلب یک بازیکن و یک مربی سابق تیم خونه به خونه توسط مدیران باشگاه رایکا
مدیران باشگاه رایکا در ادامه تلاش‌های خود برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم، این روزها جلسات متعددی را با بازیکنان و کادرفنی سابق تیم خونه به خونه بابل که از این تیم طلبکار بودند برگزار کرده است و عصر امروز نیز با یک بازیکن و یک مربی تسویه حساب کردند.
مدیران باشگاه رایکا با مهران برزگر مربی و نیما انتظاری بازیکن سابق تیم خونه به خونه تسویه حساب کردند.
*ابوالفضل درویشوند به تیم رایکا بابل پیوست
ابوالفضل درویشوند دروازبان سابق تیم پرسپولیس تهران،با عقد قراردادی یک ساله به تیم رایکا بابل پیوست.
لازم بذکر است که این دروازبان ۲۳ ساله، سابقه حضور در تیم ملی جوانان ایران و تیم های راه آهن،پرسپولیس تهران و شاهین بوشهر را نیز در کارنامه دارد.
* امیرحسین نادم به تیم رایکا بابل پیوست
امیرحسین نادم مدافع سابق تیم سپیدرود رشت،با عقد قراردادی یک ساله به تیم رایکا بابل پیوست.
لازم بذکر است که این مدافع ۲۷ ساله، سابقه حضور در تیم های نود ارومیه،مس کرمان،قشقایی شیراز و سپیدرود رشت را نیز در کارنامه دارد.
* پیروزی پر گل تیم رایکا بابل در دیداری تدارکاتی
عصر امروز تیم بزرگسالان رایکا بابل در ادامه برنامه آماده سازی پیش فصل خود زیر نظر نادر دست نشان سرمربی جدید تیم رایکا در ورزشگاه شهدای سیمرغ به مصاف تیم آرمان قائم‌شهر رفت که در پایان این بازی،شاگردان نادر دست‌نشان در تیم رایکا بابل با گل‌های قدیر آقاجانی،رضا نبی‌زاده،اشکان احمدی و دو گل از سوی جواد غلامی با نتیجه ۵ بر ۱ از سد تیم آرمان قائمشهر گذشتند.
اما آیین قرعه‌کشی بازی‌های این فصل لیگ یک در حالی برگزار می‌شود که در شیوه صعود تیم‌ها به لیگ برتر هیچ تغییری ایجاد نشده است.
۱۸ تیم در بازی ها حضور دارند و در پایان تنها تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر صعود می‌کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد. فصل گذشته تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به لیگ برتر صعود کردند.

گفتنیست؛ فصل جدید بازی‌ها از ۲۶ آبان آغاز می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 8 =