کد خبر : 238398
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
-

وعده وزارت دفاع کره جنوبی برای همکاری نزدیک با پنتاگون بایدن

وعده وزارت دفاع کره جنوبی برای همکاری نزدیک با پنتاگون بایدن

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی گفت: مقام‌های دفاعی کره جنوبی و آمریکا به دنبال حفظ یک موقعیت دفاعی قوی برای حمایت نظامی در روند صلح در شبه جزیره کره هستند. پس از آنکه وزارت دفاع کره جنوبی نیروی ویژه‌ای به رهبری “پارک جائه-مین”، معاون وزیر دفاع

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی گفت: مقام‌های دفاعی کره جنوبی و آمریکا به دنبال حفظ یک موقعیت دفاعی قوی برای حمایت نظامی در روند صلح در شبه جزیره کره هستند.

پس از آنکه وزارت دفاع کره جنوبی نیروی ویژه‌ای به رهبری “پارک جائه-مین”، معاون وزیر دفاع تشکیل داد، این وزارتخانه به بررسی اقدامات سیاست گذاری برای آمادگی کامل به منظور تغییرات احتمالی مسائل دفاعی بین دو کشور پرداخته است.

مسائل اصلی شامل انتقال کنترل عملیات نظامی سربازان کره جنوبی از جانب واشنگتن به سئول و اصلاح احتمالی سطح سربازان آمریکایی در کره جنوبی است، اگرچه دو طرف گفته‌اند که این مساله هنوز به صورت رسمی مورد بحث قرار نگرفته است.

رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفته، در بحبوحه گمانه زنی‌ها درباره اینکه کره شمالی شاید دست به اقدامات تحریک آمیز بزند، اما هنوز هیچ اقدام نظامی از خود نشان نداده است که شامل پرتاب‌های موشکی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =