کد خبر : 238381
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
-

مشاور رئیس‌جمهور مستعفی یمن: دولت جدید ظرف چند روز اعلام می شود

مشاور رئیس‌جمهور مستعفی یمن: دولت جدید ظرف چند روز اعلام می شود

به گزارش قائم آنلاین، عبدالعزیز المفلحی، مشاور عبدربه منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن در گفتگو با الشرق الاوسط گفت: در رابطه با تشکیل دولت براساس توافق ریاض تمام اقدامات تکمیل شده است و ظرف چند روز آتی دولت تشکیل می‌شود. برخی طرف‌ها در معرفی اسامی نمایندگانشان تأخیر کرده‌اند اما تدابیر نهایی از چند روز پیش

به گزارش قائم آنلاین، عبدالعزیز المفلحی، مشاور عبدربه منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن در گفتگو با الشرق الاوسط گفت: در رابطه با تشکیل دولت براساس توافق ریاض تمام اقدامات تکمیل شده است و ظرف چند روز آتی دولت تشکیل می‌شود. برخی طرف‌ها در معرفی اسامی نمایندگانشان تأخیر کرده‌اند اما تدابیر نهایی از چند روز پیش تکمیل شده است.

عبدربه منصور هادی اخیرا مدعی شد اجرای توافق ریاض در راستای “منفعت کشور و متحد کردن تلاش‌های همگان برای تحقق هدف ملی مشترک در بازسازی کشور” است.

المفلحی گفت: اکنون منتظر موافقت منصورهادی با اسامی هستیم. از تلاش‌های عربستان و ائتلاف عربی برای پیشبرد این مسئله قدردانی می‌کنیم.

المفلحی گفت: “تشکیل دولت بارقه امیدی برای کنترل اوضاع و بازسازی نهادهای دولت و فراهم کردن خدمات برای شهروندان است. شهروندان رنج زیادی می‌برند. تشکیل دولت روزنه امیدی برای آن‌هاست.”

در این راستا منابع یمنی اعلام کردند که بخش امنیتی و نظامی توافق ریاض همزمان با اعلام دولت جدید اجرا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 2 =