کد خبر : 238416
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
-

شریفات: با این شرایط آلومینیوم سقوط می‌کند

شریفات: با این شرایط آلومینیوم سقوط می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، اسماعیل شریفات در گفت‌وگو ، درباره شرایط این روزهایش اظهار کرد: در بازی اول کارت من صادر نشد و نتوانستم برای تیمم بازی کنم اما اکنون شرایط به شکلی پیش رفته است که برای بازی بعدی می‌توانم در کنار تیم باشم و برای آلومینیوم بازی کنم. من با هدف خاصی به

به گزارش قائم آنلاین، اسماعیل شریفات در گفت‌وگو ، درباره شرایط این روزهایش اظهار کرد: در بازی اول کارت من صادر نشد و نتوانستم برای تیمم بازی کنم اما اکنون شرایط به شکلی پیش رفته است که برای بازی بعدی می‌توانم در کنار تیم باشم و برای آلومینیوم بازی کنم. من با هدف خاصی به تیم جدیدم آمدم و امیدوارم هم خودم بتوانم در این تیم موفق عمل کنم و هم خود تیم آلومینیوم در لیگ برتر بتواند موفق باشد. دوست دارم به این تیم کمک کنم و موثر باشم و یکی از سال های خوب فوتبالی ام را در اراک دنبال کنم.

او درباره وضعیت نابسامان این روزهای آلومینیوم گفت: تیمی که تازه به لیگ برتر آمده، شرایطش باید همه جوره خوب باشد چرا که مثلا پارسال تیمی مثل شاهین بوشهر به لیگ برتر آمد و به دسته یک سقوط کرد و گل گهر به سختی در لیگ باقی ماند. تیمی که از دسته یک به لیگ برتر می‌آید باید خیلی امکاناتش بالا باشد تا در لیگ برتر خودش را نشان دهد و بهترین نتایج را بگیرد. آلومینیوم بعد از ۱۸ سال به لیگ برتر آمده و همه امکانات باید برایش فراهم باشد تا در لیگ برتر بماند.

او ادامه داد: لیگ برتر با لیگ های پایین تر خیلی فرق دارد. مسلما با کوچک ترین مشکلات، خیلی چیزها را از دست می‌دهید. تا به خودتان بجنبید می‌بینید در انتهای جدول قرار گرفته اید. آقای خطیبی هم همه این شرایط را در نظر گرفت و به این مساله رسید که شرایط تیمش خیلی سخت شده است و برای همین از حضور در تیم استعفا داد. یک سری کمبودها وجود داشت که باید رفع می‌شد اما نشد. من برای صدور کارت بازی به تنهایی اقدام کردم و کارم را انجام دادم. هیچکدام از مسئولان باشگاه اصلا پیگیر نشدند و انگار کسی نیست که پاسخگو باشد. نمی‌دانستم باید به کی بگویم تا این مشکلات حل شوند. به یکی دو نفر هم در باشگاه گفتم اما عین خیالشان نبود.

مهاجم آلومینیوم اراک با بیان این که خودم مجبور شدم دنبال کارهایم بروم و آن ها را انجام دهم، گفت: پنجشنبه اجازه گرفتم و به اهواز رفتم و برگشتم. متاسفانه به بازی اول نرسیدم. همه کارهایم را خودم انجام دادم و هیچکدام از مسئولان باشگاه نپرسیدند که کارهایم به کجا رسید. اگر شرایط اینگونه ادامه پیدا کند، نهایت یکی دو سال در لیگ برتر می‌مانند و بعد به دسته یک سقوط می‌کنند چرا که شرایط این باشگاه در حال حاضر خیلی سخت است. همه تیم های لیگ برتر تیم های بزرگی هستند و بازی کردن روبروی آن‌ها خیلی سخت است. باید همه جوره عزمتان را جزم کنید و از تک تک لحظاتی که در لیگ برتر هستید باید استفاده کنید و بهترین امتیازات را بگیرید.

او اضافه کرد: یک امتیاز یا یک گل زده و خورده می‌تواند تیم شما را در لیگ برتر حفظ یا قهرمان کند. از مسئولان استان مرکزی می‌خواهم بیشتر پیگیر کمک به این تیم باشند اما ممکن است زمانی متوجه شده باشند که خیلی دیر باشد و دیگر راه بازگشتی وجود نداشته باشد. البته اگر برایشان مهم باشد. به اندازه کافی همه گفتنی ها گفته شده است و با همه این شرایط فکر می کنم شرایط بهتر شود. امیدوارم آن امکاناتی که خطیبی می‌خواهد را در اختیارش بگذارند چرا که بدون امکانات و شرایط مناسب نمی‌توانید با دیگر تیم ها رقابت کنید. امیدوارم که باشگاه کمک کند تا بتوانیم با تیم‌های دیگر رقابت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =