کد خبر : 238534
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۱۰
-

سئول: پیونگ یانگ باید طی مرحله گذار در آمریکا با درایت عمل کند

سئول: پیونگ یانگ باید طی مرحله گذار در آمریکا با درایت عمل کند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آر تی، لی إن یونگ، وزیر وحدت کره جنوبی اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نقطه عطفی در تغییر دراماتیک در اوضاع کنونی است. او اضافه کرد، کره شمالی باید توافقات کنونی صلح منعقد شده با کره جنوبی و آمریکا را اجرا کند و تعهد خود را به خلع

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آر تی، لی إن یونگ، وزیر وحدت کره جنوبی اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نقطه عطفی در تغییر دراماتیک در اوضاع کنونی است.

او اضافه کرد، کره شمالی باید توافقات کنونی صلح منعقد شده با کره جنوبی و آمریکا را اجرا کند و تعهد خود را به خلع سلاح هسته‌ای برای پیشبرد روند متوقف شده صلح نشان دهد.

این مقام کره جنوبی ادامه داد: دولت جدید آمریکا برای تدوین سیاست‌هایش در قبال کره شمالی زمانی خاص نیاز خواهد داشت که ممکن است به حالت غیرقابل یقین در وضعیت شمال شرق آسیا بینجامد و امیدواریم پیونگ یانگ موضعی حکیمانه و میانه در این مرحله انتقالی اتخاذ کند.

او گفت: کره جنوبی نهایت استفاده را از این مرحله گذار در واشنگتن برای انتقال مواضعش درباره کره شمالی از طریق کانال‌های مختلف می‌کند و با جدیت برای این‌که‌ واشنگتن به ارتباطاتش با کره شمالی ادامه دهد، تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =