کد خبر : 238336
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
-

برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان ۴ رویداد فرهنگی ملی

برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان ۴ رویداد فرهنگی ملی

به گزارش قائم آنلاین، در این مراسم برگزیدگان و شایستگان تقدیر بیست و هفتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی معرفی و تجلیل خواهند شد. این جشنواره از جمله برنامه‌های ثابت هفته کتاب است که طی سه دهه برگزار شده است. در این دوره نیز ۶۴۵ دانشجو شرکت داشته‌اند که از این بین ۵ برگزیده و

به گزارش قائم آنلاین، در این مراسم برگزیدگان و شایستگان تقدیر بیست و هفتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی معرفی و تجلیل خواهند شد. این جشنواره از جمله برنامه‌های ثابت هفته کتاب است که طی سه دهه برگزار شده است. در این دوره نیز ۶۴۵ دانشجو شرکت داشته‌اند که از این بین ۵ برگزیده و ۱۶ شایسته تقدیر شناخته شدند.

در این آیین همچنین از نفرات برتر هجدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه‌ سال دانشجویی تجلیل و تقدیر خواهد شد. در این دوره از جشنواره پایان نامه سال دانشجویی ۶۱۵ نفر شرکت داشتند که از این میان ۶ نفر به عنوان برگزیده و ۱۶ نفر به عنوان شایسته تقدیر معرفی خواهند شد.

برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای نیز در این مراسم معرفی می‌شوند. این مسابقات در سال تحصیلی گذشته در ۱۳ استان و  ۱۹ واحد جهاددانشگاهی در سراسر کشور اجرا شد و مجموعاً  ۴۸۰ نفر شرکت کننده در این مسابقات به رقابت پرداختند.

تقدیر از برگزیدگان نخستین دوره مسابقات دانشجویی کتاب سه دقیقهای نیز بخش پایانی این آیین خواهد بود. این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و خلاقیت‌های دانشجویان از تابستان سال ۹۹ آغاز و فصل اول آن به پایان رسیده است. این مسابقات در سال تحصیلی جدید در ۱۱ استان کشور اجرا خواهد شد و ظرفیتی جدید در ترویج فرهنگ کتابخوانی محسوب می‌شود. گفتنی است در فصل تابستان این مسابقات قریب به ۱۰۰ نفر مشارکت داشتند.

براساس اعلام روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، این آیین که دوشنبه ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۶-۱۴ در استودیو مبین خبرگزاری بین‌المللی قرآن برگزار خواهد شد و از طریق سایت رویتاب و دفتر مرکزی جهاددانشگاهی به صورت آنلاین پخش می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =