کد خبر : 238418
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
-

برخورد با پلتفرم های اینترنتی عرضه کننده مکمل های ورزشی و تغذیه ای

برخورد با پلتفرم های اینترنتی عرضه کننده مکمل های ورزشی و تغذیه ای

به گزارش قائم آنلاین، دکتر کیانوش جهانپور در خصوص فروش مکمل های غذایی در فضای مجازی و برخی پلتفرم‌های اینترنتی اظهار کرد: به طورکلی فروش دارو و هرگونه مکمل تغذیه ای یا ورزشی نیز در فضای مجازی و پلتفرم های اینترنتی به جز داروخانه های آنلاین مجاز، ممنوع است. وی افزود: تنها داروخانه های اینترنتی

به گزارش قائم آنلاین، دکتر کیانوش جهانپور در خصوص فروش مکمل های غذایی در فضای مجازی و برخی پلتفرم‌های اینترنتی اظهار کرد: به طورکلی فروش دارو و هرگونه مکمل تغذیه ای یا ورزشی نیز در فضای مجازی و پلتفرم های اینترنتی به جز داروخانه های آنلاین مجاز، ممنوع است.

وی افزود: تنها داروخانه های اینترنتی دارای مجوز، مجاز به فروش مکمل ها در پلتفرم های اینترنتی هستند و این داروخانه ها نیز برای فروش آنلاین باید از سازمان غذا و دارو یا معاونت های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی مجوزهای لازم را کسب کنند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو، جهانپور با بیان اینکه هیچ تبعیضی در نحوه فعالیت این پلتفرم‌ها صورت نمی‌گیرد، گفت: فروش مکمل در پلتفرم‌های مجازی به جز داروخانه‌های اینترنتی مجاز نیست و در صورت تخطی با متخلفان برخورد می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 11 =