کد خبر : 238310
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۴۵
-

آقا کوچکی: نگاه فدراسیون ناشنوایان به بسکتبال مثبت است

آقا کوچکی: نگاه فدراسیون ناشنوایان به بسکتبال مثبت است

به گزارش قائم آنلاین، عباس آقاکوچکی در گفت و گو ، درباره وضعیت بسکتبالیست های ناشنوا برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک در مالزی، اظهار کرد: با توجه به این که مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان در رشته های بسکتبال و فوتبال در سطح قاره آسیا برگزار می شود، باید بسکتبالیست ها حتی در صورتی که

به گزارش قائم آنلاین، عباس آقاکوچکی در گفت و گو ، درباره وضعیت بسکتبالیست های ناشنوا برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک در مالزی، اظهار کرد: با توجه به این که مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان در رشته های بسکتبال و فوتبال در سطح قاره آسیا برگزار می شود، باید بسکتبالیست ها حتی در صورتی که نتوانند موفق به کسب سهمیه شوند در این تورنمنت شرکت کنند.

وی گفت: البته این اعزام بستگی به نظر فدراسیون دارد که بخواهد بسکتبال را هم به این تورنمنت اعزام کند یا خیر؟ اما ما آماده شرکت در انتخابی المپیک ناشنوایان که اسفند در مالزی برگزار می شود، هستیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته با استعدادیابی که انجام دادیم تا حدودی بازیکنان مستعد را شناسایی کردیم که در حال حاضر برای آماده سازی این نفرات منتظر برگزاری اردوها هستیم تا زودتر کار را شروع کنیم.

رییس انجمن بسکتبال ناشنوایان افزود: برای ایجاد انگیزه و افزایش سطح روانی ورزشکاران باید در مسابقات آسیایی شرکت کنیم در غیر این صورت تمام برنامه ریزی‌هایی که سال گذشته برای مطرح کردن بسکتبال ناشنوایان انجام دادیم، از بین خواهد رفت. البته چون نگاه فدراسیون به بسکتبال مثبت است من یقین دارم، بهترین تصمیم در این زمینه گرفته خواهد شد.

آقا کوچکی در پایان پیرامون این پرسش که در صورت اعزام تیم بسکتبال به رقابتهای انتخابی فرصت کافی برای آماده سازی تیم دارید یا خیر، گفت: تا زمان اعزام به مسابقات انتخابی المپیک در مالزی تقریبا ۴ ماه زمان داریم که در این مدت ما می توانیم با برگزاری ۵ تا ۶ اردو و برگزاری مسابقات تدارکاتی با تیم افراد سالم، تیم را برای این تورنمنت آماده کنیم. به هر صورت قبل از هر چیزی باید ببینیم شرایط چگونه رقم خواهد خورد و آیا امکان اعزام بسکتبال ناشنوایان به انتخابی المپیک وجود دارد یا خیر؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =