کد خبر : 238191
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
-

معرفی تکنولوژی‌های به کار رفته در انواع مایکروفر به همراه آخرین قیمت ها

معرفی تکنولوژی‌های به کار رفته در انواع مایکروفر به همراه آخرین قیمت ها

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام زنبیل، برخی لوازم خانگی بیش از یک وسیله هستند و با توجه به کارایی خود به عضو ثابتی از زندگی ما تبدیل می‌شوند. تلویزیون، یخچال فریزر، جاروبرقی و ماشین لباسشویی از این دست لوازم هستند. اما مایکروفر یکی دیگر از لوازم برقی آشپزخانه که در سال‌های اخیر حسابی به کار

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام زنبیل، برخی لوازم خانگی بیش از یک وسیله هستند و با توجه به کارایی خود به عضو ثابتی از زندگی ما تبدیل می‌شوند. تلویزیون، یخچال فریزر، جاروبرقی و ماشین لباسشویی از این دست لوازم هستند. اما مایکروفر یکی دیگر از لوازم برقی آشپزخانه که در سال‌های اخیر حسابی به کار ما آمده است.

زندگی‌های پرسرعت امروزی و کم‌حوصله‌گی ما باعث شده است تا برای یخ‌زدایی، گرم‌کردن غذا یا حتی پختن غذاهای مختلف سراغ این وسیله کاربردی برویم. این دستگاه هم مانند دیگر لوازم خانگی از تکنولوژی‌های مختلف بهره می‌برد و همین باعث می‌شود قیمت مایکروفر های مختلف در بازار متفاوت باشد.

وقتی پول می‌دهیم توقع داریم که بتوانیم بیشترین استفاده را از دستگاه خریداری شده ببریم. به همین دلیل هر چه بتوانیم بیشتر با تکنولوژی‌های به‌کار رفته در محصول آشنا شویم هم زندگی راحت‌تری خواهیم داشت و هم از خرید خودمان راضی‌تر خواهیم بود.

مایکروفر هم در نگاه اول یک محصول ساده با چند برنامه پخت مختلف به نظر می‌رسد، ولی در واقع این‌طور نیست و فناوری‌های استفاده شده در این محصول می‌تواند کمک ویژه‌ای به شما کند. در این مطلب بیشتر درباره این موضوع خواهیم گفت.

ضمن اینکه آشنایی با این تکنولوژی‌ها کمک می‌کند وقتی آنها را از زبان فروشنده شنیدید بدانید درباره چه چیزی صحبت می‌کند و خیلی اسیر بازی‌های تبلیغاتی نشوید.

مشاهده آخرین لیست قیمت مایکروفر سامسونگ

کانوکشن

یکی از تکنولوژی‌های مایکروفر که شرکت‌های تولیدکننده و فروشندگان زیاد روی آن مانور می‌دهند، فناوری کانوکشن است. این تکنولوژی که یکی از کاربردی‌ترین امکانات مایکروفر است کمک می‌کند تا غذای شما هم سریع‌تر آماده شود و هم یکنواخت‌تر بپزد.

درواقع عملکرد این فناوری به این صورت است که فن تعبیه شده در محفظه پشتی دستگاه، گرمای تولید شده توسط المنت‌های برقی را به سمت داخل دستگاه هدایت کرده و آن را به چرخش در می‌آورد.

احتمالا شما هم پخت کیک یا پیتزا را در دستگاه‌های دیگر امتحان کرده‌اید و متوجه شده‌اید که کامل پخته نمی‌شوند. اینجاست که کانوکشن به کمک شما می‌آید. بسیاری از مدل‌های امروزی از این فناروی بهره می‌برند و البته برای داشتن آن باید قیمت بیشتری بپردازید.

سولاردام

سولاردام که به فارسی پخت نوری ترجمه شده است، یکی دیگر از تکنولوژی‌های به کار رفته در انواع مایکروفرهای امروزی و مدرن است که بعد از معرفی آن سروصدای زیادی به پا شد.

کمپانی کره‌ای ال جی اولین شرکتی بود که از تابش امواج نوری در مایکروفرهای خود استفاده کرد تا غذاهای طبخ شده خشک نشوند و آبدار بمانند. این کار کمک می‌کند تا غذا سالم‌تر باشد و همچنان ویتامین‌ها و ارزش غذایی خودش را حفظ کند.

قیمت مایکروفر ال جی یا هر برند دیگری که به این فناوری مجهز باشد، نسبت به نمونه‌های مشابه بالاتر خواهد بود.

هات بلست

در دنیای لوازم خانگی دو برند ال جی و سامسونگ رقبای سرسخت یکدیگر هستند و همین مسئله باعث شده است تا وقتی هر کدام نوآوری جدیدی را رونمایی می‌کنند، دیگری هم بیکار ننشیند. هات بلست، فناوری نوین و منحصربه‌فرد سامسونگ است که عملکردی شبیه به کانوکشن ولی بهتر از آن دارد.

همان‌طور که در کانوکشن اشاره کردیم فن تعبیه شده گرمای المنت‌ها را داخل دستگاه به جریان در می‌آورد. اما چون این دمندگی فقط از یک سو انجام می‌شود حتما نیاز به سینی چرخان دارید.

ولی در فناوری هات بلست سامسونگ به شکلی هنرمندانه فن موردنظر را در محفظه بالای مایکروفر جاسازی کرده است تا از بالا گرمای تولید شده به صورت یکسان در فضای داخل گردش داشته باشد. طبیعی است که قیمت مایکروفر سامسونگ که به این فناوری مجهز شده باشد، از دیگر رقبا بالاتر است.

اینورتر

این فناوری هم یکی دیگر از تکنولوژی‌هایی است که هنگام خرید زیاد از آن خواهید شنید. این نوآوری اولین بار توسط کمپانی ژاپنی پاناسونیک در مایکروفرهای این شرکت به کار گرفته شد. اما این فناوری چگونه کار می‌کند؟

در واقع در مدل‌های معمولی روی دو حالت ۱۰۰ درصد توان یا حالت خاموش کار می‌کنند. یعنی اگر برای پخت یک مدل غذا به انرژی کامل نیاز نداشته باشید، به طور مداوم دو حالت ۱۰۰ و ۰ فعال می‌شود تا برآیند آن به چیزی برسد که شما می‌خواهید. این موضوع نه‌تنها باعث افزایش برق مصرفی می‌شود، بلکه عمر دستگاه را کاهش می‌دهد.

ولی به کمک فناروی اینورتر خیلی راحت می‌توانید متناسب با برنامه پخت موردنظرتان، هر میزان توانی که نیاز داشتید استفاده کنید تا پخت شما سریع‌تر و باکیفیت‌تر شود.

آخرین قیمت انواع مایکروفر را کجا ببینیم و با خیال راحت خرید کنیم؟

فرقی نمی‌کند برای خانه یا محل کار دنبال مایکروفر باشید، مهم این است که متناسب با بودجه، نیاز و سلیقه خودتان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین مرجع شما برای بررسی قیمت و مشخصات انواع مایکروفر فروشگاه اینترنتی زنبیل است که می‌توانید با خیال راحت بهترین تجربه خرید  اینترنتی را برای خودتان رقم بزنید.

می‌توانید مشخصات فنی و امکانات مدل‌های مختلف را ببینید و هر جایی برای تصمیم‌گیری نهایی دچار مشکل شدید امکان مقایسه آنها نیز فراهم شده است.

در این فروشگاه علاوه بر تضمین بهترین قیمت می‌توانید ازخدمات منحصربه‌فرد زیر هم بهره‌مند شوید:

. چتر حمایتی زنبیل

. ۱۰ روز ضمانت خرید (ضمانت بهترین قیمت، اصالت کالا، مغایرت با کالای موجود در سایت و امکان عودت درصورت پشیمانی از خرید)

. امکان خرید اقساطی

. مشاوره و حتی فروش و ثبت سفارش تلفنی

. ارسال اختصاصی در بازه زمانی ۳ ساعته دلخواه مشتری و ارسال فوری حداکثر طی ۳ ساعت بعد از نهایی شدن سفارش ویژه مشتریان تهران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + نوزده =