کد خبر : 238157
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
-

عذرخواهی رسانه آمریکایی به خاطر بررسی سناریوی مرگ بایدن قبل از آغاز ریاست جمهوری

عذرخواهی رسانه آمریکایی به خاطر بررسی سناریوی مرگ بایدن قبل از آغاز ریاست جمهوری

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این رسانه چپگرا نوشت، “توئیت سابق مربوط به گزارش توضیح اتفاقاتی که در صورت مرگ رئیس جمهور منتخب قبل از شروع ریاست جمهوری می‌افتد” را حذف کرده است. پایگاه Quartz در متن این توئیت نوشت: ما توئیت قبلی یک گزارش در توضیح اتفاقاتی که در صورت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این رسانه چپگرا نوشت، “توئیت سابق مربوط به گزارش توضیح اتفاقاتی که در صورت مرگ رئیس جمهور منتخب قبل از شروع ریاست جمهوری می‌افتد” را حذف کرده است.

پایگاه Quartz در متن این توئیت نوشت: ما توئیت قبلی یک گزارش در توضیح اتفاقاتی که در صورت مرگ رئیس جمهور منتخب قبل از رسیدن به ریاست جمهوری می‌افتد را حذف کردیم. ما امیدوار بودیم به کسانی که به دنبال جواب این سوال بوده‌اند کمک کنیم. این مطلب در اکانت توئیتر ما به اشتباه پست شد.

تیم مک دانل، خبرنگار این رسانه در حوزه آب و هوا در این مطلب بدون آنکه خوب بررسی کرده باشد نوشت: ممکن است وحشتناک به نظر برسد، اما با توجه به اینکه بایدن در سن ۷۷ سالگی مسن‌ترین رئیس جمهور منتخب تاریخ آمریکا خواهد بود در میانه یک همه گیری نامزد شده، ارزشش را دارد که شفاف کنیم چه اتفاقی در صورتی که او قبل از رسیدن به ریاست جمهوری بمیرد، می‌افتد.

این خبرنگار اضافه کرد، اگر بایدن قبل از ادای سوگند ریاست جمهوری بمیرد “احتمالا اما نه لزوما” جایش را کامالا هریس، نامزد معاونتش در ریاست جمهوری می‌گیرد.

کاربران اینترنتی از انتشار این مطلب از سوی Quartz متعجب شدند و برخی در توئیتهایش از این مطلب ابراز عصبانیت کرده و برخی دیگر استدلال کردند که این مطلب مشکلی ندارد.

یکی از این کاربران به نام olsonwithanoh نوشت: شما حتی دیگر تلاشی برای مخفی کردنش نمی‌کنید. تنبل. هیچ جانی مهم نیست.

کاربر دیگری به نام Harry NL Justharry نوشت: مقاله را خواندم. هیچ چیز اشتباهی در آن نبود. فقط یک مساله عادی که باید نسبت به شخصی در این سن و سال به آن فکر کرد. تشکر Q!

همچنین کاربری به نام Matthew S. Schwartz عنوان کرد: بله این واقعا بدسلیقه بود.

همچنین یک کار دیگر هم به نام Ify Ossi گفت: این توئیت عذرخواهی همان توئیت قبلی است که فقط یک عذرخواهی نخ نما به آن اضافه شده است. هنوز هم آزاردهنده است.

یک نظرسنجی Rasmussen Reports که نتایجش ماه اوت منتشر شد نشان داد، دست کم ۵۹ درصد از رای دهندگان احتمالی بر این باور بوده‌اند که جو بایدن نخواهد توانست دوره چهار ساله خود در ریاست جمهوری را در صورت پیروز شدن در انتخابات ماه نوامبر به اتمام برساند. در مورد دموکراتها نیز ۴۹ درصد از آنها گفتند هریس در مقطعی از دوره ریاست جمهوری احتمالی بایدن مجبور به جانشین شدن به جایش می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × سه =