کد خبر : 238068
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
-

داودی: مدال فوق سنگین المپیک توکیو را می خواهم

داودی: مدال فوق سنگین المپیک توکیو را می خواهم

به گزارش قائم آنلاین، علی داودی در گفتگو ، درباره ی آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: اردوی تیم ملی به دلیل شیوع کرونا حدود ۷ – ۸ ماه تعطیل بود و از آنجا که سالن های تهران هم یا تعطیل بودند یا از لحاظ بهداشتی شرایط مناسب نداشتند، در کمپ تیم های

به گزارش قائم آنلاین، علی داودی در گفتگو ، درباره ی آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: اردوی تیم ملی به دلیل شیوع کرونا حدود ۷ – ۸ ماه تعطیل بود و از آنجا که سالن های تهران هم یا تعطیل بودند یا از لحاظ بهداشتی شرایط مناسب نداشتند، در کمپ تیم های ملی به تنهایی تمرین می کردم. تنها بودن با فودلاد سرد در یک سالن بی روح خیلی سخت بود. خدا را شکر که اردو شروع شد و با وجود اینکه کرونا کمی انگیزه ها را پایین آورده بود اما به گونه ای تمرین کردم تا از آمادگی دور نباشم. امیدوارم مسابقه قهرمانی آسیا هم برگزار شود و شاهد لغو آن نباشیم.
داودی در مورد اینکه تمام مسابقات گزینشی المپیک خود را کامل کرده و نباید نگرانی از این بابت داشته باشد، گفت: تا لحظه آخر باید سخت تمرین کنم و نباید در باد این بخوابم که در جام فجر وزنه های خوبی زدم. درست است که مسابقات گزینشی خود را کامل کردم اما از الان زود است که بگویم به المپیک می روم.
وزنه بردار فوق سنگین ایران در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی در اردوی تیم ملی تاکید کرد: قبل از اینکه وارد اردو شویم تست کرونا دادیم و روز اول اردو هم تست دادیم وتا زمانی که جواب تست ها بیاید تمرین نکردیم. اتاق ها هم ضد عفونی شده و همه نفرات حتی بخش خدمات در قرنطینه قرار داریم. فکر می کنم در این شرایط حضور در اردو امنیت بیشتری داشته باشد چون وقتی در خانه هستیم ممکن است بیرون برویم و با توجه به افزایش مبتلایان، با کوچکترین سهل انگاری امکان ابتلا وجود دارد.
داودی در پاسخ به این پرسش که چقدر توانسته تاکنون از فرصت تعویق المپیک برای افزایش رکوردهای خود استفاده کند، تصریح کرد: یکی از دلایلی که سال گذشته رکوردهای من افزایش نداشت این بود که هر سه ماه باید در یک مسابقه سنگین شرکت می کردم و این باعث شده بود نتوانم به وزنه هایی که می خواهم برسم. این مدت که مسابقه ای نبود استراحت کردم و با توجه به حضور متعدد در مسابقات سال گذشته واقعا داشتم فرسوده می شدم. رکوردهایم نیز در این مدت به میزان قابل توجهی افزایش داشته که البته رسانه ای نکردیم. اما باید بیشتر کار کنم چون در سنی هستم که باید رکوردهایم را تا جای ممکن افزایش دهم و چند سال با این رکوردها وزنه بزنم. با وزنه هایی که در جام فجر زدم احتمال زیاد بتوانم در المپیک نقره بگیرم اما باید بیشتر تمرین کنم.

قهرمان جام فجر در واکنش به آشفتگی فدراسیون جهانی و تهدید IOC به حذف وزنه برداری از المپیک ۲۰۲۴ تصریح کرد: تلاش من فقط برای یک المپیک نیست. من به المپیک ۲۰۲۸ و حتی ۲۰۳۲ هم فکر می کنم. این اخبار مقداری نگرانم می کند اما امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که وزنه برداری در المپیک بماند چون اگر حذف شود خیلی از وزنه برداران هم سن و سال من آسیب می بینند چون سالها تمرین کردیم که به المپیک برسیم و قطعا در روحیه همه وزنه برداران تاثیر می گذارد. البته من الان به المپیک توکیو فکر می کنم و تمام انرژی، تجربه و هر چه دارم برای این المپیک می گذارم چون قطعا برای کسب مدال به المپیک خواهم رفت.

قهرمان فوق سنگین آسیا در مورد اینکه باشگاه ملی حفاری قرارداد سال گذشته لیگ برتر را تسویه کرد یا خیر، گفت: قرارداد دوسال پیش را در عید نوروز واریز کردند و قرارداد سال گذشته را هم که مبلغ ناچیزی بود مقداری واریز شد و مقداری هم باقی مانده است. فکر می کنم هر چه زودتر تسویه کنند برای خودشان بهتر باشد. البته زمانی که گفتیم قراردادها را تسویه کنند باعث دلخوری دوستان شد. امیدوارم بتوانند قراردادها را پرداخت کنند و ما هم به پولمان برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 7 =