کد خبر : 238232
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
-

اکبری: با تعطیلی اجباری لیگ والیبال موافق نبودیم

اکبری: با تعطیلی اجباری لیگ والیبال موافق نبودیم

به گزارش قائم آنلاین، پیمان اکبری سرمربی تیم‌ والیبال شهرداری ارومیه پس از پیروزی سه بر صفر شاگردانش مقابل هورسان ‌رامسر گفت: بازی خوبی  را از هر دو تیم شاهد بودیم. هم به بازیکنان خودم و هم به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم. بعد از یک ماه دوری از مسابقات به دلیل موج سوم‌ ویروس‌ کرونا تیم‌ ما شرایط خوبی داشت

به گزارش قائم آنلاین، پیمان اکبری سرمربی تیم‌ والیبال شهرداری ارومیه پس از پیروزی سه بر صفر شاگردانش مقابل هورسان ‌رامسر گفت: بازی خوبی  را از هر دو تیم شاهد بودیم. هم به بازیکنان خودم و هم به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم. بعد از یک ماه دوری از مسابقات به دلیل موج سوم‌ ویروس‌ کرونا تیم‌ ما شرایط خوبی داشت و توانستیم با برد از زمین خارج شویم.

او در مورد نتایج سینوسی تیم شهرداری ارومیه نیز اظهار کرد: از ابتدای فصل تا الان فراز و نشیب‌هایی را داشتیم که به نظرم دلیل آن دوری از مسابقات بود. امیدوارم در بازی‌های آینده با هماهنگی بیشتری حاضر شویم و بهتر از امروز بازی‌کنیم. در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستیم. امروز در دفاع و حمله خوب بودیم اما گاهی در سرویس دچار ضعف شدیم که قطعاً در آینده بهتر می‌شویم.

او با بیان اینکه با وجود ۲ شکست شهرداری ارومیه در شش هفته نخست لیگ روند این تیم صعودی بوده است، توضیح داد: از تعطیلی اجباری لیگ راضی نبودیم چون‌روند تیم ما برای رسیدن به هماهنگی را کند کرد، اما چون سلامتی همه بازیکنان و اعضای تیم‌ها در خطر بود، به نظر فدراسیون احترام گذاشتیم.

سرمربی شهرداری ارومیه درباره شیوه جدید لیگ نیز گفت: فعلا نمی‌توان نظر داد. باید اجازه دهیم تا مسابقات هفته پیش رو برگزار شود تا نقاط ضعف و قوت را مشخص و بررسی شوند. امیدوارم تیم‌ها نظرات خود را به فدراسیون ارائه کنند تا مسئولان بر آن اساس تصمیم گیری کند.

اکبری در مورد دو گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران آلکنو و کاستلانی نیز گفت: بنده درمورد تیم ملی صحبت نمی‌کنم. به هر حال کمیته فنی و کارشناسان چند جلسه در فدراسیون داشتند که به این دو گزینه رسیده‌اند. مطمئنم فدراسیون بهترین گزینه را انتخاب می‌کند و ما هم امیدواریم هر گزینه‌ای که انتخاب می‌شود بتواند به والیبال ایران کمک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =