کد خبر : 238012
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۳۵
-

انتصاب معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم‌وفرهنگ

انتصاب معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم‌وفرهنگ

به گزارش قائم آنلاین، با صدور حکمی از سوی دکتر سیدسعید هاشمی، رییس دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر سید مهدی سجادی‌فر به سمت معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه منصوب شد. ­لزوم راه‌اندازی واحد دانشگاه‌پژوهی، تسهیل و تکمیل فرآیندها و توسعه بسترها برای اجرای سیاست‌های پژوهشی، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و توسعه سطح علمی و هدایت تمامی

به گزارش قائم آنلاین، با صدور حکمی از سوی دکتر سیدسعید هاشمی، رییس دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر سید مهدی سجادی‌فر به سمت معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه منصوب شد.

­لزوم راه‌اندازی واحد دانشگاه‌پژوهی، تسهیل و تکمیل فرآیندها و توسعه بسترها برای اجرای سیاست‌های پژوهشی، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و توسعه سطح علمی و هدایت تمامی امور مربوط به پژوهش در جهت ارتقای رتبه دانشگاه از جمله مهم ترین بخش های مورد تاکید در این حکم است.

در این حکم، به ایجاد ساختار لازم جهت شرکت فعال اعضای هیأت علمی در فعالیت‌های پژوهشی، نظارت بر تمامی فعالیت‌های تحقیقاتی اساتید و دانشجویان دانشگاه، برنامه‌ریزی جهت توسعه کمی و کیفی نشریات علمی دانشگاه، تلاش در جهت توسعه فعالیت‌های بین‌المللی و تدوین و پایش برنامه توسعه راهبردی دانشگاه نیز اشاره شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علم‌وفرهنگ، دکتر سیدمهدی سجادی‌فر پیش از این سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ را بر عهده داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + هشت =