کد خبر : 238130
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
-

آینده روابط سیاسی ایران و آمریکا پس از بایدن

آینده روابط سیاسی ایران و آمریکا پس از بایدن

به گزارش قائم آنلاین، سعید خطیب زاده با حضور در برنامه «من طهران» با توجه به پایان یافتن انتخابات آمریکا و تعیین جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور به سوالاتی درباره مذاکرات پیش رو و آینده روابط ایران و آمریکا مطالبی بیان خواهد کرد. دیدگاه محمد جواد ظریف در ذکر تفاوت های

به گزارش قائم آنلاین، سعید خطیب زاده با حضور در برنامه «من طهران» با توجه به پایان یافتن انتخابات آمریکا و تعیین جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور به سوالاتی درباره مذاکرات پیش رو و آینده روابط ایران و آمریکا مطالبی بیان خواهد کرد.

دیدگاه محمد جواد ظریف در ذکر تفاوت های معنادار بایدن و ترامپ، تغییرات مورد نظر بایدن در سیاست های خارجی آمریکا، مصوبه جدید مجلس درباره اقدامات راهبردی برای لغو تحریم ها و تعاملات ایران و اروپا درمورد مسئله برجام از موضوعاتی است که خطیب زاده درباره آن گفت و گو خواهند کرد.

بحران قره باغ و جزئیات طرح ایران برای حل این بحران و نیز هشدار مقامات سیاسی ایران درباره حفظ امنیت شهروندان ایرانی و لزوم حفظ ژئوپولیتیک منطقه و مرزها به عنوان خط قرمز ایران و نیز تعاملات استراتژیک ایران و چین از دیگر موضوعات مورد بحث در برنامه امشب خواهد بود.

«من طهران» به تهیه کنندگی مهدی فولادیان و اجرای سمیر شوهانی ۱۸ آبان ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 5 =