کد خبر : 238149
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
-

آمادگی ۸۰۰ گروه جهادی حوزه سلامت برای مقابله با کرونا

آمادگی ۸۰۰ گروه جهادی حوزه سلامت برای مقابله با کرونا

به گزارش قائم آنلاین، عسکر مجیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، از آمادگی ۸۰۰ گروه جهادی برای مقابله با کرونادر حوزه سلامت خبر داد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان و مهار کرونا، جلساتی با ستاد جوانان مومن و انقلابی برگزار و برنامه‌های لازم طراحی شد. مجیدی با اشاره به اینکه پاسداران و

به گزارش قائم آنلاین، عسکر مجیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، از آمادگی ۸۰۰ گروه جهادی برای مقابله با کرونادر حوزه سلامت خبر داد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان و مهار کرونا، جلساتی با ستاد جوانان مومن و انقلابی برگزار و برنامه‌های لازم طراحی شد.

مجیدی با اشاره به اینکه پاسداران و سربازان مرتبط با رشته پزشکی برای کمک به کادر درمانی علوم پزشکی شناسایی شدند، افزود: بسیج جامعه پزشکی و دانشجویان بسیجی رشته پزشکی هم آماده هستند که هروقت دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز کرد،  به کمک کادر درمانی بروند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در ادامه با اعلام راه اندازی مجدد کارگاه‌های تولید ماسک، اضافه کرد: در مرحله اول پیک کرونا کارگاه‌های تولید ماسک به ۴۰ درصد رسیده بود و امروزه مابقی کارگاه‌ها در حال فعال شدن هستند که در تلاش برای راه اندازی خط تولید ماسک پارچه‌ای با استاندارد‌های علوم پزشکی هستیم.

مجیدی با تاکید بر اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج مثل مرحله‌های اول ایام کرونا آماده هستند، خاطرنشان کرد: کمک‌های مومنانه همچنان ادامه دارد و در کنار بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی  بویژه ماسک‌های بهداشتی هم در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =