کد خبر : 237938
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
-

یکی از بهترین آموزشگاه های حسابداری تهران؛ مجتمع آموزشی تهران پایتخت

یکی از بهترین آموزشگاه های حسابداری تهران؛ مجتمع آموزشی تهران پایتخت

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام مجتمع فنی تهران پایتخت، یکی از مهمترین معیارها در آموزش مناسب، انتخاب یک آموزشگاه در سطح خیلی خوب می باشد که کار آموز را در رسیدن به هدفش که یادگیری جهت انجام امور حسابداری و ورود به بازار کار می باشد، سوق دهد. به همین دلیل باید بدانیم یک آموزشگاه

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام مجتمع فنی تهران پایتخت، یکی از مهمترین معیارها در آموزش مناسب، انتخاب یک آموزشگاه در سطح خیلی خوب می باشد که کار آموز را در رسیدن به هدفش که یادگیری جهت انجام امور حسابداری و ورود به بازار کار می باشد، سوق دهد.

به همین دلیل باید بدانیم یک آموزشگاه خوب در رشته حسابداری دارای چه فاکتورهایی می باشد که آن را نسبت به آموزشگاه های دیگر متمایز می نماید.

بنابراین می خواهیم  فاکتورهایی را برای انتخاب بهتر و مطمئن تر بیان کنیم که تا حدودی تصمیم گیری را برای شما راحت تر می کنند.

برای انتخاب بهترین آموزشگاه جهت یادگیری حسابداری چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟

فاکتورهایی که در انتخاب بهترین آموزشگاه باید در نظر داشته باشید را به ترتیب برایتان شرح خواهیم داد و با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید در انتخاب، بهترین را پیدا کنید.

کادر آموزشگاه آموزش حسابداری: یک فاکتور مهم و تاثیرگذار در انتخاب آموزشگاه مناسب آموزش حسابداری می باشد. اطلاع از کادر آموزشی از  مدیریت گرفته تا اساتید یک آموزشگاه است.

تجربه و تحصیلات مدیران و اساتید در این امر، از شاخص‌های موثر برای اعتبارسنجی یک آموزشگاه  می‌باشد.

البته ما در همین ابتدای کار مجتمع آموزشی تهران پایتخت که کارنامه درخشانی دارد را به شما توصیه می کنیم که به عنوان یکی از  آموزشگاه های معتبر جهت یادگیری آموزش حسابداری می توانید به صورت خیلی خوب و کاربردی آموزش ویژه بازار کار را در آنجا فرا بگیرید.

جهت ثبت نام در دوره آموزش حسابداری اینجا را کلیک کنید.

مجتمع آموزشی تهران پایتخت توسط فارغ التحصیلان ممتاز بهترین دانشگاه های دولتی کشور در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد و اساتیدی را که از تجربه‌های بلندمدت و غنی در زمینه آموزش حسابداری بهره مند هستند را که عموما کارشناسان ارشد، مدیران مالی، و اساتید دانشگاه های معتبر می باشند را به‌عنوان کادر علمی بکار گرفت.

کامل بودن سرفصل های آموزشی  به همراه نظارت بر تدریس سرفصل ها از نکات مهم در انتخاب یک آموزشگاه است از شاخصه های تمایز این آموزشگاه محسوب می شود.

در  مجتمع آموزشی تهران پایتخت ریز عناوین مربوط به هر درس در سایت http://www.tehranpaytakht.com به صورت کامل ثبت شده است. در ابتدای هر دوره با توجه به مباحث آن دوره، چارت و مطالب دروس در اختیار فن آموز قرار داده می‌شود. در پایان هر جلسه علاوه بر فن آموز، استاد نیز درستی مطالب ارائه شده را تایید می نماید.

مجتمع آموزشی تهران پایتخت در این راستا کاملا آگاهانه و بر اساس تجریبات گذشته، دوره‌های خود را در بخش‌های عمومی و حرفه‌ای  و در کلاس‌های تخصصی  برگزار می‌کند.

این دوره ها شامل

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

۱. آموزش حسابداری عمومی خدماتی 

۲.  آموزش حسابداری بازرگانی

۳.  آموزش حسابداری حقوق و دستمزد

۴.  آموزش حسابداری پیشرفته

۵.  آموزش حسابداری شرکتهای مالیاتی

۶.  آموزش حسابداری صنعتی و ارزش افزوده

۷. آموزش حسابداری به کمک نرم افزار هلو – رافع – سپیدار

۸. آموزش ۶۰ ساعت حسابداری به صورت پروژه محور

جالب است بدانید کلاس‌های آموزشی مجتمع فنی تهران پایتخت نیز در فضایی مناسب و آرام تشکیل می‌شود و همچنین در شرایط کرونایی فعلی فاصله اجتماعی بین افراد به خوبی رعایت می شود.

علاوه بر این، هنرجو در مجتمع آموزشی تهران پایتخت کاملا آمادگی ورود به بازار کار را پس از اتمام آموزش پیدا خواهد کرد.

مدرک پایان دوره معتبر

مدرک آموزش یک  فاکتور بسیار مهم دیگر  جهت انتخاب یک آموزشگاه مناسب است. کارآموز با این مدرک می‌تواند در هر جایی با خیال آسوده شروع به کار کند.

مهم‌ترین مدرکی که کارآموز در حوزه آموزش حسابداری باید کسب کند، مدرک فنی حرفه‌ای است که بین المللی بوده و در داخل و خارج کشور قابل قبول می باشد. و با ارائه این مدرک می‌تواند به کسب و کار بپردازد و با این مدرک حتی وام کارآفرینی نیز هم می تواند دریافت نماید.

مجتمع فنی تهران پایتخت  آموزش‌هایش را به گونه‌ای تدارک دیده که افراد برای آزمون فنی حرفه‌ای آماده می‌شوند و به راحتی از پس آزمون بر خواهند آمد و در پایان دوره مدرک بین المللی دریافت خواهند نمود.

پشتیبانی بعد از اتمام دوره آموزش حسابداری

وقتی آموزش تمام شد، کارآموز نباید رها شود. قطعا تا وقتی که مهارت‌های لازم را کسب کند، باید بتواند از پشتیبانی مناسب اساتید بهره مند باشد. ممکن است موردی پیش بیاید که در آموزش‌های او نبوده یا سطحش بالاتر از آن باشد که آموزش دیده است. از این حیث پشتیبانی بعد از آموزش امری مهم و حیاتی محسوب می‌شود.

جمع بندی بهترین آموزشگاه آموزش حسابداری

در این متن فاکتورهای مهم در انتخاب یک آموزشگاه مناسب را برایتان شرح دادیم. با در نظر گرفتن این فاکتورها می توانید بهترین آموزشگاه برای گذراندن آموزش حسابداری را انتخاب نمایید، مسلما انتخاب یک آموزشگاه مناسب علاوه بر آن که زمان و پول خود را به درستی هزینه کرده اید؛ برای مسیر آینده شغلی خود نیز پایه گذاری درستی انجام داده اید.

مجتمع آموزشی تهران پایتخت با سابقه ۲۱ساله خود در حوزه آموزش حسابداری، یکی از بهترین گزینه های شما می تواند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 6 =