کد خبر : 237963
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
-

کشف ۲٫۶ تن روغن مایع احتکارشده در نکا

کشف ۲٫۶ تن روغن مایع احتکارشده در نکا

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان نکا، در راستای برخورد با احتکارکنندگان به منظور مقابله جدی با مفاسد اقتصادی برای حفظ و افزایش امنیت اقتصادی جامعه، سیاست نظارت و برخورد با متخلفان این حوزه در دستور کار سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان نکا قرار گفت. برهمین اساس و با رصد

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان نکا، در راستای برخورد با احتکارکنندگان به منظور مقابله جدی با مفاسد اقتصادی برای حفظ و افزایش امنیت اقتصادی جامعه، سیاست نظارت و برخورد با متخلفان این حوزه در دستور کار سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان نکا قرار گفت.

برهمین اساس و با رصد و شناسایی صورت پذیرفته در مدت دو هفته گذشته، ساعتی قبل یک انبار احتکار روغن مایع به میزان ۲.۶ تن توسط اطلاعات سپاه نکا شناسایی و با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان انبار مربوطه پلمب شد.

با همکاری و هماهنگی به عمل آمده با مراجع قضایی، فرد متخلف در این رابطه جهت ادامه بررسی و روشن شدن ابعاد کامل، ضمن تشکیل پرونده از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت نکا به دادستانی شهرستان معرفی شد.

سازمان اطلاعات سپاه ضمن هشدار به متخلفان و احتکارکنندگان نیاز روزمره مردم که سبب کاهش اقلام ضروری مورد نیاز در سطح جامعه و مشکل‌آفرینی برای امنیت اقتصادی و روانی مردم می‌شود با هرگونه فعالیت غیرمجاز در این حوزه با هماهنگی مراجع قضایی و قانونی  برخورد جدی خواهد نمود و از همه مردم برای کمک به حفظ امنیت اقتصادی دعوت نموده تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ستاد خبری ۱۱۴ در میان بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + هشت =