کد خبر : 237944
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
-

سردار صحرایی سابقه چشمگیری در عملیات‌های دوران دفاع مقدس داشت

سردار صحرایی سابقه چشمگیری در عملیات‌های دوران دفاع مقدس داشت

به گزارش قائم آنلاین، سردار سرافزار اسلام رمضانعلی صحرایی، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس پس از سال ها رنج ناشی از مجروحیت و عوارض شیمیایی سحرگاه امروز دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد. سپاه کربلا مازندران با صدور پیامی شهادت این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس را به خانواده محترم ایشان

به گزارش قائم آنلاین، سردار سرافزار اسلام رمضانعلی صحرایی، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس پس از سال ها رنج ناشی از مجروحیت و عوارض شیمیایی سحرگاه امروز دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد. سپاه کربلا مازندران با صدور پیامی شهادت این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس را به خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار رمضانعلی صحرایی، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها رنج ناشی از مجروحیت و عوارض شیمیایی، دعوت حق را لبیک گفت و به قافله شهداء پیوست.
سابقه مبارزاتی ایشان در دوران ستمشاهی و پس از آن در ماه‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی، در مقابله با ضد انقلاب در کردستان و همچنین با شروع جنگ تحمیلی و از همان ابتداء در قامت یک رزمنده و فرمانده دفاع مقدس در عملیات‌هایی همچون فتح المبین، بیت المقدس، محرم، والفجر مقدماتی، والفجر ۴، والفجر ۶، بدر، قدس ۱ و قدس ۲ و… چشمگیر بود و تا پایان دفاع مقدس هم در جبهه دفاع از اسلام و انقلاب ماند. آخرین سنگری که این فرمانده شهید در آن خدمت کرد، فرماندهی توپخانه لشکر ۲۵ کربلا بود.
سردار صحرایی، جانباز ۷۰ درصدی که ترکش‌های زیادی را از دوران دفاع مقدس به یادگار در بدن داشت، بخاطر جراحت و عوارض شیمیایی بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفت، تا اینکه سحرگاه امروز، این یادگار دوران ایثار و شهادت، به قافله شهدا پیوست و آسمانی شد.
سپاه کربلا مازندران شهادت این یادگار دفاع مقدس دیار علویان را به خانواده گرامی و مردم شهید پرور مازندران تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت مسئلت می‌نماید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 7 =