کد خبر : 237959
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
-

تکذیب اعتصاب کامیون‌داران در مازندران

تکذیب اعتصاب کامیون‌داران در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، طی روزهای اخیر شایعاتی در خصوص اعتصاب کامیون‌داران در فضای مجازی منتشر شده است که برای اطلاع از صحت و سقم این موضوع به سراغ فرجی رئیس اتحادیه کامیون‌داران مازندران رفتیم. محمدعلی فرجی در خصوص شایعاتی مبنی بر اعتصاب رانندگان کامیون در استان مازندران، به خبرنگار ما گفت: هیچگونه اعتصابی در

به گزارش قائم آنلاین، طی روزهای اخیر شایعاتی در خصوص اعتصاب کامیون‌داران در فضای مجازی منتشر شده است که برای اطلاع از صحت و سقم این موضوع به سراغ فرجی رئیس اتحادیه کامیون‌داران مازندران رفتیم.

محمدعلی فرجی در خصوص شایعاتی مبنی بر اعتصاب رانندگان کامیون در استان مازندران، به خبرنگار ما گفت: هیچگونه اعتصابی در استان مازندران نداریم و امکان هم ندارد رانندگان استان مازندران در این شرایط حساس اقدام به اعتصاب کنند.

وی با تکذیب صریح خبرهای مربوط به اعتصاب رانندگان، افزود: در استان مازندران برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ راننده کارت ناوگان صادر شده است و اتحادیه حمل و نقل تعاونی مازندران بیش از ۸ هزار عضو دارد.

رئیس اتحادیه حمل و نقل تعاونی کامیون‌داران مازندران، در خصوص آخرین وضعیت تامین لاستیک مورد نیاز رانندگان سنگین، خاطرنشان کرد: در حال حاضر توزیع لاستیک به طور مستقیم از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل پایانه‌ها صورت می‌گیرد و هر راننده بسته به میزان کیلومتر طی شده، از سهمیه لاستیک برخوردار می‌شود و مشکل چندانی در تامین لاستیک نداریم.

فرجی در خصوص ارزیابی اجرای طرح تن کیلومتر در استان مازندران گفت: اجرای این طرح در استان مازندران به نفع رانندگان نبود و اگر قرار باشد افزایش کرایه داشته باشیم، مورد گلایه مردم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: اگر ما کرایه حمل‌ونقل کامیون را بالا ببریم، همه اجناس خود را بالا می‌برند و لذا ما در تلاش هستیم که در این شرایط به مردم هزینه‌ای تحمیل نشود.

رئیس اتحادیه حمل و نقل تعاونی کامیون‌داران مازندران، تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل حال حاضر رانندگان کامیون گرانی شدید لوازم یدکی است که داد تمام رانندگان را در آورده است.

فرجی تاکید کرد: مشکل اصلی، عدم نظارت بر بازار لوازم یدکی است، یک کامیون صدها قطعه لوازم یدکی دارد که به چشم نمی‌آیند و افزایش تا ۲۰۰ درصدی قطعات، واقعا دخل و خرج رانندگان را از تعادل انداخته است.

وی اضافه کرد: انتظار ما از دولت و مسئولان این است که با نظارت جدی بر بازار، قیمت لوازم یدکی کاهش یابد و در شرایط فعلی بر بازار لوازم یدکی نظارتی نمی‌شود و فروشندگان، اجناس خود را به قیمت دلار می‌فروشند.

رئیس اتحادیه حمل و نقل تعاونی کامیون‌داران مازندران، در خصوص مشکل بیمه رانندگان گفت: بحث بیمه تکمیلی رانندگان مرتفع شده است و مشکل جدی در این بحث نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =