کد خبر : 237948
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
-

آموزش ۷۲ اتومبیلران افغان در ایران

آموزش ۷۲ اتومبیلران افغان در ایران

به گزارش قائم آنلاین، در راستای مذاکرات و توافقات اردیبهشت ماه سال جاری بین مسئولین فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران با رئیس فدراسیون افغانستان، کمیته آموزش و پژوهش اقدام به برگزاری یک‌دوره آموزشی ویژه ورزشکاران اهل افغانستان کرد. شریعتی سرپرست کمیته آموزش، پژوهش و توسعه فدراسیون اظهار کرد: با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده

به گزارش قائم آنلاین، در راستای مذاکرات و توافقات اردیبهشت ماه سال جاری بین مسئولین فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران با رئیس فدراسیون افغانستان، کمیته آموزش و پژوهش اقدام به برگزاری یک‌دوره آموزشی ویژه ورزشکاران اهل افغانستان کرد.

شریعتی سرپرست کمیته آموزش، پژوهش و توسعه فدراسیون اظهار کرد: با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده و درخواست رئیس فدراسیون افغانستان در خصوص برگزاری یک دوره آموزشی، کمیته آموزش فدراسیون اقدام به نام نویسی آنلاین ۷۲ ورزشکار افغانستانی کرد. در این دوره آنلاین چهارگانه ورزشکارانی از استان های هرات، مزار شریف و کابل حضور خواهند داشت.

وی افزود: امیدواریم با ادامه روند گسترش تعامل با کشور های خارجی بتوانیم دوره های بین المللی بیشتری برگزار کنیم و با بهره گیری از مدرسین خارجی مطرح سطح آموزشی این رشته ورزشی را بیش از پیش ارتقا دهیم. در همین راستا مدرسین ایرانی با حضور در کشور های دیگر اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =