کد خبر : 237783
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
-

فاضلی: من آخر صف این پیروزی هستم

فاضلی: من آخر صف این پیروزی هستم

به گزارش قائم آنلاین، وحید فاضلی پس از برد تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: باتوجه به این که هفته اول مسابقات بود و شناخت دو تیم از هم کم بود، ابتدای بازی یک مقدار گره خورد اما بعد از آن رفته رفته هر دو تیم شکل گرفتند و بازی تاکتیکی رقم خورد. خداراشکر با

به گزارش قائم آنلاین، وحید فاضلی پس از برد تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: باتوجه به این که هفته اول مسابقات بود و شناخت دو تیم از هم کم بود، ابتدای بازی یک مقدار گره خورد اما بعد از آن رفته رفته هر دو تیم شکل گرفتند و بازی تاکتیکی رقم خورد. خداراشکر با زحمات بچه هایمان توانست بازی را به نفع خودمان تمام کنیم و هفته اول توانستیم شروع خوبی داشته باشیم. هر تیمی به این شهر بیاید بازی سختی مقابل آلومینیوم دارد. من آلومینیوم را تیم خوبی دیدم چرا که یک تیم تاکتیکی بودند و بازی‌سازی خوبی انجام می‌دادند.

او ادامه دادند: آلمینیوم تیم با برنامه‌ای بود. باتوجه به این که هوای اینجا یک مقدار سنگین است، حتی در بیست دقیقه اول ما را تحت فشار قرار دادند. رفته رفته ما بازی را دست گرفتیم و توانستیم گل اول را بزنیم. در نیمه دوم هم روی یک ضد حمله و ضربه ایستگاهی گل دوم و سوم را به ثمر رساندیم و در ادامه هم بازی را تا انتها کنترل کردیم.

سرمربی نساجی قائمشهر درباره قضاوت داوری گفت: داوری خوب بود. نه به خاطر این‌که نتیجه به نفع ما بود این را می‌گویم. فلسفه ما این است که سعی می‌کنم تا انتهای فصل از داوران بازی‌ها تشکر کنم. داوری خوبی بود و مشکل خاصی نداشت.

او درباره تیم آلومینیوم اراک گفت: روند تیم اراک را خوب می‌بینم. به نتیجه بازی نباید نگاه کنید و فکر می‌کنم رسول خطیبی بتواند امتیاز این تیم را در لیگ برتر حفظ کند. در پایان از بازیکنان تیم‌مان تشکر می‌کنم چرا که نهایت توانشان را گذاشتند و این برد را به هواداران و مالک محترم تیم آقای حدادیان تقدیم می‌کنم چراکه او در این وضعیت اقتصادی صادقانه به تیم کمک می‌کند. این برد لطف خدا و تلاش بازیکنان بود. من آخر صف این برد هستم چرا که برد ما متعلق به بازیکنان تیم نساجی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 14 =