کد خبر : 237765
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
-

فاضلی: قول می دهیم نساجی تیم سخت کوشی باشد

فاضلی: قول می دهیم نساجی تیم سخت کوشی باشد

به گزارش قائم آنلاین، وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش در مقابل آلومینیوم اراک گفت: در ابتدا دو مورد را باید ذکر کنم. اول اینکه از مالک و هیئت مدیره نساجی تشکر می کنم که به من اعتماد کردند تا به عنوان سرمربی نساجی حضور پیدا کنم. مورد

به گزارش قائم آنلاین، وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش در مقابل آلومینیوم اراک گفت: در ابتدا دو مورد را باید ذکر کنم. اول اینکه از مالک و هیئت مدیره نساجی تشکر می کنم که به من اعتماد کردند تا به عنوان سرمربی نساجی حضور پیدا کنم. مورد دوم اینکه بابت حضور آلومینیوم اراک در لیگ برتر خوشحالم. چرا که در سال ۹۳ در صعود این تیم از دسته دوم به دسته یک و سال گذشته در صعود از دسته اول به لیگ برتر نقشی هر چند کوتاه مدت داشتم.

وی در مورد بازی فردا در مقابل آلومینیوم اراک و حساسیت های آن گفت: تیم ها یک سری مشکلات دارند. از فرم بدنسازی خارج شده اند و به هارمونی لازم نرسیده اند ولی همه تلاش می کنند شروعی خوبی در مسابقات داشته باشند. ما و آلومینیوم اراک از این قائله مستثنی نیستیم. هر دو تیم برنامه هایی برای پیروزی در این بازی دارند. نکته مثبت اراکی ها این است که تقریبا ۳ فصل است بازیکنان آنها در کنار یکدیگر بازی می کنند ولی تیم ما نزدیک به ۸۰ درصد تغییرات داشته است.

فاضلی درباره ارزیابی اش از تیم آلومینیوم اراک گفت: آنها سالهاست زحمت کشیده اند و خود من در جریان آن بوده ام. مطمئنا مربی بزرگ و بازیکنان خوبی دارند که نکته قوت آنها، درکنار هم بودنشان است که باعث هماهنگیشان شده است.

سرمربی نساجی در مورد نحوه برگزاری لیگ با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: این شرایطی است که بر ۱۰ هفته آخر لیگ قبل نیز حکم فرما بود. تیم ها تقریبا با این شرایط سازگار شده اند. احساس میکنم در حال حاضر وضعیت بهتر از فصل قبل است. امیدوارم همگی با رعایت پروتکل ها و ریشه کن شدن ویروس کرونا، شاهد حضور تماشاگران در استادیوم ها باشیم.

وی درباره نبود تماشاگران در استادیوم ها گفت: تیم ما در این زمینه ۱۰۰ درصد از عدم حضور تماشاگران آسیب می بیند. جو ورزشگاه شهید وطنی مثال زدنی است و خیلی از تیم ها دوست داشتند در مقابل تماشاگران قائمشهری بازی کنند. این یک عامل منفی برای تیم ماست ولی آن انرژی مثبت از سوی آنها به ما می رسد.

فاضلی درباره فوائد عدم ورود بازیکن و مربی خارجی در لیگ برتر ایران توضیح داد: نگاه من به این مسئله در کوتاه مدت مثبت است. چرا که تعدادی بازیکن و مربی بر اساس شایسته سالاری وارد شوند و اگر بازیکن یا مربی توانایی اش را داشت حتی با حضور خارجی ها می تواند خودش را در این شرایط حفظ کند و اگر کسی توانایی نداشت، از این شرایط استفاده نکرده است.

وی درخصوص هدف نساجی در لیگ بیستم گفت: مطمئنا ما هدف بزرگی داریم ولی هیچ مربی حرفه ای قولی نمی دهد. ما بازیکنان با تجربه ای داریم. تمام تلاش ما این است که نتایج خوبی بگیریم ولی سعی می کنیم یکی از سخت کوش ترین تیم های لیگ برتر باشیم.

فاضلی درباره عملکرد تیمش در فصل و نقل و انتقالات نیز گفت: از لحاظ بودجه برای جذب بازیکن، ما جزو ۳ تیم پایانی هستیم ولی این مسئله باعث نمی شود که تیم ما، تیم ارزشمندی نباشد. اگر آلومینیوم اراک ۱۹ میلیارد برای تیمش هزینه کرده باشد، ما نصف این مبلغ را هزینه کرده ایم. بازیکنان خوبی داریم و با توجه به بودجه ای که داشتیم، بازیکنان خوبی جذب کردیم.

سرمربی نساجی در پایان درباره شرایط شهر اراک و امکاناتش برای میزبانی در لیگ برتر توضیح داد: من با توجه به اینکه ۲ دوره در اینجا مربیگری کرده ام، می گویم که اراک برای حضور در لیگ برتر زیرساخت های خوبی دارد و اگر شرایط خوب باشد و ماندگار باشد، زمین های تمرین و امکانات خوبی برای حضور در لیگ برتر دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =