کد خبر : 237726
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
-

راهپیمایی حمایت از سیاهپوستان در منهتن هم‌زمان با شمارش آرای انتخابات

راهپیمایی حمایت از سیاهپوستان در منهتن هم‌زمان با شمارش آرای انتخابات

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، معترضان پرچم‌هایی مربوط به جنبش زندگی سیاهپوستان مهم است و همچنین پرچم‌های مربوط به حمایت از همجنس‌گرایان را در دست داشته و شعار “زندگی سیاهپوستان مهم است” سر می‌دادند و همچنین شعارهایی ضد پلیس آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور سر دادند. این راهپیمایی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، معترضان پرچم‌هایی مربوط به جنبش زندگی سیاهپوستان مهم است و همچنین پرچم‌های مربوط به حمایت از همجنس‌گرایان را در دست داشته و شعار “زندگی سیاهپوستان مهم است” سر می‌دادند و همچنین شعارهایی ضد پلیس آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور سر دادند.

این راهپیمایی به صورت صورت صلح آمیز برگزار شد اما بعدا یکی از افسران پلیس از یکی از فعالان خواست تا از وی فیلم نگیرد. این درخواست به خشونت بدل شد و فعال با تلفنش افسر پلیس را زد. این رویداد به درگیری بین معترضان و پلیس منجر شد و افسران پلیس چند تن از معترضان را دستگیر کردند.

آمریکا روز سه شنبه سوم نوامبر انتخابات ریاست جمهوری برگزار کرد اما نتایج نهایی آن هنوز مشخص نیست چون در برخی از ایالت‌ها هنوز شمارش آرا ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =