کد خبر : 237777
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
-

امیری: چمن خوب نبود، زمین هم سفت بود

امیری: چمن خوب نبود، زمین هم سفت بود

به گزارش قائم آنلاین، وحید امیری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی تیمش برابر سایپا و در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار است که کارت زردش برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا بخشیده شود، گفت: با تمام احترامی که برای فدراسیون قائلم ولی ما متاسفانه قدرتی در AFC نداریم و همین

به گزارش قائم آنلاین، وحید امیری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی تیمش برابر سایپا و در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار است که کارت زردش برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا بخشیده شود، گفت: با تمام احترامی که برای فدراسیون قائلم ولی ما متاسفانه قدرتی در AFC نداریم و همین مساله را در محرومیت آل‌کثیر مشاهده کردید. آل‌کثیر واعا کاری انجام نداده بود و خیلی راحت او را محروم کردند. ما امید داریم. می‌گویند آدم نا امید به خدا اعتقادی ندارد. ما هم امیدواریم این قضیه ختم به خیر شود و در فینال بازی کنم.

او درباره بازی با سایپا هم بیان کرد:‌ همه بازیکنان سایپا خوب بودند ولی دروازه‌بانشان عملکرد خیلی خوبی داشت. سایپا بازیکنان زیادی را گرفته و کیفیت خوبی داشت. ما امسال برابر هر تیمی که بازی کنیم اینگونه در لایه‌ لایه دفاع می‌کند و این کار ما را خیلی سخت می‌کند. خدا را شکر با اینکه تیم ما ۱۰ نفره شد توانستیم باز هم روند خوب‌مان را ادامه دهیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد.

امیری درباره درگیری بازیکنان دو تیم در زمین هم اظهار کرد:‌ با تمام احرتامی که برای داور قائلم باید کمی بهتر مدیریت و برخورد می‌کرد. همین مساله باعث شد کیم تنش‌ها و سر و صداها در زمین بیشتر شود و از سطح فنی بازی کاسته بود و بیشتر حالت دعوا و درگیری بین بازیکنان بود.

او ادامه داد: تیمی که سال گذشته نزدیک به ۱۶ ماه دائم بازی کرده و از مسابقات فرسایشی و خیلی سخت برگشته، بعد از یک هفته استراحت دوباره تمریناتش شروع شد. ما در تیم بزرگی بازی می‌کنیم و باید بهترین نتایج را بگیریم و این کار ما را سخت‌تر می‌کند. خستگی هم از طرف دیگر وجود دارد ولی مطمئن باشید اینگونه نمی‌ماند و تیم ما روز به روز بهتر می‌شود.

بازیکن پرسپولیس درباره بازی در ورزشگاه خانگی سایپا هم گفت: امسال به خاطر شرایط کرونا این قضیه اتفاق افتاده است. ما از زمین راضی نبودیم. چمن کیفیت نداشت و زمین هم سفت بود و به زانو کمر ما فشار آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 4 =