کد خبر : 237795
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
-

آلومینیوم با اولین شکست وارد بحران شد

آلومینیوم با اولین شکست وارد بحران شد

به گزارش قائم آنلاین، تیم آلومینیوم اراک که پس از ۱۸ سال به لیگ برتر صعود کرد امروز(جمعه) در هفته اول این رقابت‌ها با سه گل مقابل نساجی قائمشهر شکست خورد. این شکست باعث شد تا رسول خطیبی با انتشار تصویری در صفحه مجازی‌اش، خبر استعفایش را قوت ببخشد. او در استوری‌اش نوشت “رفتن همیشه اختیاری

به گزارش قائم آنلاین، تیم آلومینیوم اراک که پس از ۱۸ سال به لیگ برتر صعود کرد امروز(جمعه) در هفته اول این رقابت‌ها با سه گل مقابل نساجی قائمشهر شکست خورد.

این شکست باعث شد تا رسول خطیبی با انتشار تصویری در صفحه مجازی‌اش، خبر استعفایش را قوت ببخشد. او در استوری‌اش نوشت “رفتن همیشه اختیاری نیست و آدم بعضی وقت‌ها مجبوره”

ظاهرا خطیبی از وضعیت فصل نقل‌و انتقالات تیمش ناراضی است چرا که بازیکنان مدنظرش جذب نشده و چند بازیکن آلومینیوم اخیرا از تیم جدا شده اند.

پس از انتخاب سعید عباسی به عنوان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم برخی از مسئولان استانی از این انتخاب انتقاد کردند و اختلافاتی میان مدیران باشگاه با کادرفنی نیز به وجود آمد.

خطیبی پس از شکست تیمش مقابل نساجی و در گفت‌وگو با اطرافیانش،‌ از وضعیت تیم به شدت انتقاد کرده است. دلیل این ناراحتی، اختلاف او با مدیریت جدید باشگاه است.

هنوز باشگاه آلومینیوم موضع رسمی خود را اعلام نکرده است و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باشگاه رخ خواهد داد و رسول خطیبی از جمع اراکی ها جدا می‌شود یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 1 =