کد خبر : 237720
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۴۵
-

آخرین وضعیت برگزاری نمازجمعه ۱۶ آبان‌ماه در شهرهای مازندران

آخرین وضعیت برگزاری نمازجمعه ۱۶ آبان‌ماه در شهرهای مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو ، از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مازندران خبر داد. وی افزود: امروز ۱۶ آبان‌ماه، نماز جمعه با توجه به محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا، در برخی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. مسئول دفتر نمايندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران خاطرنشان کرد: بنا بر

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو ، از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مازندران خبر داد.

وی افزود: امروز ۱۶ آبان‌ماه، نماز جمعه با توجه به محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا، در برخی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمايندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین تصمیمات و با توجه به وضعیت شهرها بر اساس وضعیت ابتلا به کرونا، غالب شهرهای استان دارای وضعیت قرمز نیستند.

انتظاری تصریح کرد: تا این لحظه، نماز جمعه امروز ۱۶ آبان‌ماه در شهرهای با وضعیت قرمز مازندران شامل میاندرود، ساری، رامسر، تنکابن، آمل، بابلسر، جویبار، چالوس، سوادکوه، سیمرغ، عباس‌آباد، قائم‌شهر، محمودآباد، نوشهر و گلوگاه برگزار نمی‌شود.

وی متذکر شد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، در صورت برگزاری نماز جمعه در سایر شهرهای استان که دارای وضعیت زرد و نارنجی هستند، نمازگزاران باید با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی،  ضمن زدن ماسک و رعایت تمام نکات بهداشتی، با حضور در مصلی‌های نماز جمعه، حضور و اقامه نماز کنند.

گفتنی است هر چند این مسئول اظهارنظری در خصوص برگزاری نمازجمعه در سایر شهرهای دارای وضعیت نارنجی استان نکرده است، اما بنا بر روال سابق، به نظر می‌رسد تصمیم برگزاری نمازجمعه در شهرهای باقیمانده با فرمانداران، امام جمعه و نظر ادارات بهداشت است که طی ساعات آینده از سوی رسانه‌های محلی به اطلاع شهروندان این شهرها، اعلام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =